- DlaHandlu.pl
- •2 lut 2018 21:36
– W związku ze zmianami legislacyjnymi aktualnie testujemy model organizacji pracy, który pozwala pracownikom sklepów na rozpoczynanie poniedziałkowej zmiany nie wcześniej niż o godz. 5.00 – wierzymy, że komfort pracy ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia naszych zespołów – mówi Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska.

– W Lidlu wierzymy, że dla klientów w Polsce coraz większe znaczenie będzie miało to jak traktowani są pracownicy handlu. Tytuł Top Employer Poland 2018 oraz Top Employer Europe 2018 jest to dla nas swojego rodzaju potwierdzenie, że to, w jaki sposób podchodzimy do pracownika, jak dbamy o jego potrzeby, warunki zatrudnienia oraz rozwój osobisty jest jak najbardziej słuszne i spotyka się z uznaniem. Dobro pracowników jest dla nas zawsze priorytetem – dodaje Anna Durzyńska.
Jak sieć Lidl niejednokrotnie podkreśla, każdy odpowiedzialny pracodawca funkcjonuje w oparciu o zestaw wartości. - Dynamizm jest dla firmy bardzo istotny: elastyczność w działaniu pozwala na szybkie wdrażanie najlepszych rozwiązań. Lidl stawia również na skuteczność: współpraca, wzajemne wsparcie i szybkość podejmowania decyzji wpływa na konsekwentne realizowanie zamierzonych celów. Firma współpracę opiera na partnerstwie i równym traktowaniu wszystkich osób z zespołu. Sieć Lidl podkreśla także jak ważne jest bezpieczeństwo w kontekście stabilności zatrudnienia oraz rozwój: Lidl oferuje liczne programy rozwojowe oraz doskonalenie kompetencji pracowników niezależnie od stanowiska. W związku ze zmianami legislacyjnymi przed całym sektorem handlu w 2018 r. stoi wiele wyzwań - czytamy w komunikacie sieci.



KOMENTARZE (1)