- Autor: PM
- •27 mar 2023 13:01
Reklamy firmy Levi's będą tworzone przez sztuczną inteligencję, a umowy z modelkami i modelami zostaną prawdopodobnie rozwiązane. Firma rozpoczęła współpracę z firmą Lalaland.ai z Holandii, która dostarczy sztucznie wygenerowane osoby do prezentacji produktów.

Jak donosi Spider's Web, Levi’s, firma znana z produkcji spodni dżinsowych oraz innej odzieży, nawiązał współpracę z holenderskim Lalaland.ai. Zapewni on firmie system generowania wirtualnych modeli, który do działania wykorzystuje sztuczną inteligencję (SI). W oficjalnym komunikacie producent odzieży tłumaczy, że umożliwi Levi’sowi i jego partnerom handlowym prezentowanie tysięcy produktów firmy, dbając o różnorodność i inkluzywność.
Jak informuje portal Spider's Web, pozwoli to na wygenerowanie od ręki modeli o różnych kolorach skóry, cechach etnicznych, o różnej budowie ciała czy cechach płciowych. Firma będzie mogła dzięki temu zredukować wydatki na fotografowanie swojej oferty, a w konsekwencji zrezygnować z większości modeli i modelek. Nietrudno dojść do wniosku, że inwestycja Levi'sa zaprocentuje.

Czytaj więcej
Znana sieć supermarketów ogłasza grupowe zwolnienia

KOMENTARZE (2)