PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Raport Daymakerindex: pracownicy Recmana najlepiej obsługują klientów

  • Autor: GP
  • 4 maj 2017 11:24

Wedle badania europejskiego Daymakerindex polscy pracownicy sklepów i sieci handlowych odznaczają się wysokimi standardami obsługi klientów. W rankingu dla Europy zwyciężyła firma sieć sklepów Douglas, w Polsce pierwsze miejsce zajął Recman.

Raport Daymakerindex: pracownicy Recmana najlepiej obsługują klientów
Polski producent mody i akcesoriów dla mężczyzn odnotował wzrost oceny aż o 22 punkty procentowe w stosunku do badania przeprowadzonego w ubiegłym roku. (fot.:unsplash.com)
REKLAMA

• Badanie  Daymakerindex przeprowadzono w pierwszym kwartale tego roku, zbadano obsługę w 10 krajach Europy.

• Recman w Polsce odznaczył się wiedzą dotyczącą produktów i umiejętnością doradzenia klientowi. Takie podejście pracowników dało firmie pozycję niekwestionowanego lidera.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Obsługa musiała się przyczynić do wzrostu oceny Recman aż o 22 punkty procentowe w stosunku do badania przeprowadzonego w ubiegłym roku.

Z badania Daymakerindex Polska 2017 wynika, że obsługa w polskich sklepach i punktach obsługowych jest na najwyższym poziomie w Europie. W europejskim badaniu pierwsze miejsce zdobyła sieć sklepów Douglas, a wśród polskich marek bezkonkurencyjny okazał się Recman.

Daymakerindex to szwedzka firma, która rocznie publikuje badanie o jakości obsługi w handlu. Badała europejskie, w tym także polskie firmy, metodą „tajemniczego klienta” w okresie od 20 stycznia do 3 marca 2017 rok. Ta forma badania kładzie nacisk na relacje między pracownikiem obsługującym a osobą podstawioną, która bada proces sprzedaży lub świadczenia usługi.

W Polsce badanie wykazało triumf wspomnianej już firmy Recman.

Wyniki rankingu Daymakerindex w kategorii rankingu sieci sprzedaży, źródło: materiały prasowe
Wyniki rankingu Daymakerindex w kategorii rankingu sieci sprzedaży, źródło: materiały prasowe

Sieć Recman zajęła pierwsze miejsce w branży mody męskiej oraz trzecie miejsce w całym rankingu wśród ponad 131 sieci handlowych w Polsce. Na jej sukces wpłynęła jakość i profesjonalizm zatrudnionej obsługi, która wykazała się wiedzą dotyczącą produktów i umiejętnością doradzenia klientowi.

- Satysfakcja klienta to dla nas kluczowa wartość - mówi Wojciech Tulwin, dyrektor ds. marketingu i PR w firmie Recman. - Przykładamy bardzo dużą wagę do kilkuetapowych rekrutacji, merytorycznych rozmów z kandydatami, a następnie regularnych szkoleń z trenerem oraz stałej motywacji pracowników. Wierzymy, że zadowolony pracownik to zadowolony klient i naszym zadaniem jest połączenie tych dwóch aspektów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Raport Daymakerindex: pracownicy Recmana najlepiej obsługują klientów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pepter 2017-05-10 11:46:35

    Zdaje się, że Neonet pod względem poziomu obsługi w RTV/AGD miał najlepszy wynik na tle całej Europy, czy tak? Gdzieś widziałem taką publikację. To pokazuje, jak mało inteligetne jest nasze narzekanie na nasze sklepy i pracowników, a przecież wypracowanie takiego wyniku, wymaga ogromnego zaangażowania.

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA