- Autor: GP
- •4 maj 2017 11:24
Wedle badania europejskiego Daymakerindex polscy pracownicy sklepów i sieci handlowych odznaczają się wysokimi standardami obsługi klientów. W rankingu dla Europy zwyciężyła firma sieć sklepów Douglas, w Polsce pierwsze miejsce zajął Recman.

• Badanie Daymakerindex przeprowadzono w pierwszym kwartale tego roku, zbadano obsługę w 10 krajach Europy.
• Recman w Polsce odznaczył się wiedzą dotyczącą produktów i umiejętnością doradzenia klientowi. Takie podejście pracowników dało firmie pozycję niekwestionowanego lidera.
• Obsługa musiała się przyczynić do wzrostu oceny Recman aż o 22 punkty procentowe w stosunku do badania przeprowadzonego w ubiegłym roku.
Z badania Daymakerindex Polska 2017 wynika, że obsługa w polskich sklepach i punktach obsługowych jest na najwyższym poziomie w Europie. W europejskim badaniu pierwsze miejsce zdobyła sieć sklepów Douglas, a wśród polskich marek bezkonkurencyjny okazał się Recman.
Daymakerindex to szwedzka firma, która rocznie publikuje badanie o jakości obsługi w handlu. Badała europejskie, w tym także polskie firmy, metodą „tajemniczego klienta” w okresie od 20 stycznia do 3 marca 2017 rok. Ta forma badania kładzie nacisk na relacje między pracownikiem obsługującym a osobą podstawioną, która bada proces sprzedaży lub świadczenia usługi.
W Polsce badanie wykazało triumf wspomnianej już firmy Recman.

Sieć Recman zajęła pierwsze miejsce w branży mody męskiej oraz trzecie miejsce w całym rankingu wśród ponad 131 sieci handlowych w Polsce. Na jej sukces wpłynęła jakość i profesjonalizm zatrudnionej obsługi, która wykazała się wiedzą dotyczącą produktów i umiejętnością doradzenia klientowi.
- Satysfakcja klienta to dla nas kluczowa wartość - mówi Wojciech Tulwin, dyrektor ds. marketingu i PR w firmie Recman. - Przykładamy bardzo dużą wagę do kilkuetapowych rekrutacji, merytorycznych rozmów z kandydatami, a następnie regularnych szkoleń z trenerem oraz stałej motywacji pracowników. Wierzymy, że zadowolony pracownik to zadowolony klient i naszym zadaniem jest połączenie tych dwóch aspektów.


KOMENTARZE (1)