×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Człowiek roku 2014 w branży HR w Polsce: Kto zasługuje na to miano?

Postanowiliśmy zapytać ekspertów, komu by przyznali tytuł HR-owca roku 2014. Odpowiedzi bywały zaskakujące. Zresztą sprawdźcie sami.

– Na miano człowieka roku HR 2014 zasługuje Mariola Raudo, HR Business Partner z firmy Nestlé, która była w ostatnim w roku szczególnie aktywna w branży HR i poza nią. Mariola Raudo angażuje się wraz z firmą Nestlé w rozbudowane działania na rzecz edukacji praktycznej młodych ludzi oraz ograniczania wysokiego bezrobocia wśród młodego pokolenia. Właśnie takie przedsięwzięcia jak realizowana przez Nestlé Europejska Inicjatywa na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych sprawiają, że praktycy HR stają się ważnymi interesariuszami rynku pracy, biorącymi udział w realnych zmianach gospodarczych – mówi Piotr Palikowski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. (Fot. PSZK)

Czytaj też nasz wywiad z Mariolą Raudo: Dlaczego Nestlé chce zatrudnić 20 tys. młodych w trzy lata?

REKLAMA

 

 

 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Człowiek roku 2014 w branży HR w Polsce: Kto zasługuje na to miano?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • U.Gontowska 2014-12-31 23:06:24

    Monika Buchajska-Wróbel z pewnością zapracowała na miano Człowieka Roku w branży HR. Jest prekursorem w rekrutacji interim managerów na rynku polskim i inicjatorem wielu działań na rzecz rozwoju idei interim managementu. Efektem właśnie zrealizowanego - z jej inicjatywy i przy jej ogromnym zaangażowaniu - projektu unijnego, jest unikalna w skali międzynarodowej metodyka interim management i ogólnopolska kampania upowszechniajaca to rozwiązanie. Rozwój interim managementu przyczyni się- w szerszym kontekście - do pozytywnych zmian w postrzeganiu rynku pracy projektowej, a to zasługuje na szczególną uwagę.

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA