-
- •10 paź 2018 20:00
- Zdarza się, że w zakładzie CEDC w Białymstoku pracują kolejne pokolenia. Ciągłość, dbałość o tradycję jest czymś bardzo cennym – wyjaśnia Krzysztof Kouyoumdjian, dyrektor ds. relacji zewnętrznych CEDC, producenta takich wódek jak Żubrówka, Soplica, Bols czy Absolwent. Ale to nie znaczy, że spółka stoi w miejscu, stawia na nowe technologie i nowe trendy w zarządzaniu.

Krzysztof Kouyoumdjian zwraca uwagę, że pracowników spółki CEDC łączy pewnego rodzaju duma z miejsca, w którym pracują. Zdarza się, że w zakładzie CEDC w Białymstoku pracują kolejne pokolenia, stąd ciągłość, dbałość o tradycję jest czymś bardzo cennym. - To rzecz, która się nie zmienia i to dobrze - wyjaśnia.
Czytaj też: Polski standard kwalifikacji zawodowych startuje jesienią
- Doszliśmy do takiej formy, w której myślimy o rozwoju biznesu także z punktu widzenia nowoczesnych zasad zarządzania. To systemy lean manufacturing czy six sigma, które od kilku lat wprowadzamy w zakładzie w Białymstoku – dodaje Krzysztof Kouyoumdjian.
W zakładach produkcyjnych w Białymstoku i Obornikach Wielkopolskich spółka CEDC zainwestowała łącznie kilkadziesiąt milionów dolarów w ciągu ostatnich pięciu lat. – To zmiany w zakresie technologii, kapitału ludzkiego – szkolenia, wprowadzenie filozofii lean manufacturing w zakładzie w Białymstoku. Dzięki temu jesteśmy nie tylko liderem na polskim rynku, ale nasze produkty stają się rozpoznawalne na całym świecie. Żubrówka jest trzecią najlepiej sprzedającą się wódką na świecie – wyjaśnia Krzysztof Kouyoumdjian.
Cała rozmowa z Krzysztofem Kouyoumdjianem w wideo poniżej:
Więcej czytaj w wywiadzie w WNP.PL



KOMENTARZE (0)