PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Kryzys wizerunkowy? Firmy muszą być na niego przygotowane

Kryzys jest permanentny - nie da się go uniknąć. Siłą firmy jest gotowość na niego - mówi Piotr Wysocki, prezes firmy Bridge.

Kryzys wizerunkowy? Firmy muszą być na niego przygotowane
Kryzys wizerunkowy może być nie tylko zagrożeniem, ale też szansą dla firmy (fot.shutterstock)
REKLAMA

Kryzys wizerunkowy może być nie tylko zagrożeniem, ale też szansą dla firmy. Wszystko zależy jednak od tego, jak szybko spółka się uczy. Niestety nadal większość pracodawców nie jest przygotowana na kryzys.

Niedawno przeprowadzaliśmy szkolenie w międzynarodowym koncernie w formie gry. Pracownicy nie tylko szybko się uczyli, ale również znali procedury w przypadku sytuacji kryzysowej. Niestety to wciąż rzadkie przypadki. Zazwyczaj uczestnicy gry wykładają się na niej, ponieważ nie wiedzą jak się zachować - wyjaśnia Piotr Wysocki, prezes firmy Bridge.

Czytaj też: Kryzys wizerunkowy może przytrafić się każdej firmie. Co go najczęściej generuje?

To nie jest tak, że firmy nie mają schematów, jak postępować. Problemem jest fakt, że wiedza ta nie zostaje przekazana pracownikom.

- Firmowe procedury nie są przećwiczone, choć treningi są bardzo przydatne. Oczywiście nie spowoduje to, że kryzys nie nastąpi - w dzisiejszych czasach jest on permanentny. Jednak gotowość na niego jest siłą firm - dodaje Wysocki.

Artykuł powstał podczas sesji "Zarządzanie kryzysem wizerunkowym", która odbyła się na Europejskim Kongresie Gospodarczym.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kryzys wizerunkowy? Firmy muszą być na niego przygotowane

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.