PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Kryzys w finansowaniu czy finansowanie w kryzysie?

Jak zarządzać pieniędzmi w spółce oraz gdzie szukać nowych źródeł kapitału podczas pandemii, to główne tematy trzeciego podcastu jesiennej edycji Incredible Academy Sebastiana Kulczyka.

  • Aleksandra Helbin
    AH
  • 24 lis 2020 18:47
Kryzys w finansowaniu czy finansowanie w kryzysie?
W podcaście udział biorą Rafał Plutecki, Jakub Karnowski oraz Jarosław Sroka Fot. mat. pras.
REKLAMA
  • Incredible Academy to cykl wirtualnych spotkań warsztatowych, podczas których laureaci programu Incredibles będą mieć możliwość uzyskania praktycznych wskazówek i konkretnych odpowiedzi, dotyczących priorytetowych obszarów z zakresu prowadzenia biznesu w tym trudnym obecnie czasie.
  • Dyskusje koncentrują się na zasygnalizowanych przez spółki zagadnieniach i problemach poszerzanych w oparciu o zadawane przez uczestników na bieżąco pytania.
  • Do każdego tematu zapraszanych jest dwóch gości - ekspertów w danych obszarach, a dyskusję prowadzi jeden lub dwóch moderatorów.

W trzecim podcaście jesiennej edycji Incredible Academy Sebastiana Kulczyka poruszony został temat zarządzania pieniędzmi w spółce oraz poszukiwań nowych źródeł kapitału podczas pandemii.

W podcaście udział biorą  mentorzy programu InCredibles: Rafał Plutecki (inwestor z obszaru nowych technologii) oraz Jakub Karnowski (ekonomista, finansista, menedżer).

Tradycyjnie rozmowę moderuje koordynator programu InCredibles Jarosław Sroka (Kulczyk Investments).

Cykl podcastów powstał w ramach jesiennej edycji Incredible Academy we współpracy z mentorami programu InCredibles Sebastiana Kulczyka, praktykami rynku, którzy przedstawią konkretne rozwiązania w zakresie finansowania, rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji pracy, w tym w trybie zdalnym, a także nowych sposobów dotarcia do klientów i sprzedaży swoich usług lub produktów.

Są one odpowiedzią na realne potrzeby startupów, zdefiniowane przez środowisko w ramach ankiety przeprowadzonej we współpracy z redakcją MamStartup.pl oraz podczas rozmów z finalistami programu InCredibles.

Celem podcastów jest przekazanie maksymalnie praktycznych rad i rozwiązań, które są szyte na miarę specyfiki rynku startupowego. Finaliści programu InCredibles uzyskują dodatkowo bezpośrednie wsparcie w postaci sesji mentoringowych sprofilowanych pod ich indywidualne potrzeby i oczekiwania.

Ostatni odcinek w jesiennej edycji Incredible Academy - „Lockdown w świecie startupów: jak sprzedawać, reklamować i rozliczać się online” - został zaplanowany na 1 grudnia. O tym, jak prowadzić biznes w czasie lockdownu rozmawiać będą Damian Zapłata z Allegro oraz Marcin Bema z Audioteki.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Kryzys w finansowaniu czy finansowanie w kryzysie?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • michał 2020-11-30 20:48:27

    jestem trochę w tyle, bo tego jeszcze nie oglądałem, ale już się za to zabieram. dwa poprzednie były rewelacyjne i bardzo merytoryczne

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.