PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Konkurs na najlepszego menedżera contact center

W tym roku członkowie Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center najlepszego europejskiego menedżera branży wybiorą w Polsce.

  • Autor:JP
  • 24 lis 2015 8:34
Konkurs na najlepszego menedżera contact center
Najlepszy menedżer contact center w Europie zostanie wybrany spośród zwycięzców na szczebu krajowym. /Fot. Flickr, Alan Clark, CC2.0
REKLAMA

Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród laureatów rywalizacji na szczeblu krajowym. Misją konkursu jest wybór menedżera cc, który reprezentuje najbardziej interesujące i wyjątkowe podejście do klienta.

Idea przedsięwzięcia ECCCO wzięła się z potrzeby prezentowania szerszej publice dobrych sposobów zarządzania doświadczeniem klienta. Uczestników konkursu mogą zgłaszać jedynie krajowi członkowie konfederacji.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB (członek ECCCO) – tegoroczny organizator wydarzenia – wierzy, że możliwość wzajemnego zaprezentowania się nominowanych i zwycięzców na międzynarodowej platformie jest niezwykle ważna. W tym roku w spotkaniu wezmą udział reprezentanci Czech, Ukrainy, Turcji, Niemiec, Rosji, Polski, Irlandii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

- Opierając się na naszym doświadczeniu w ramach działań w ECCCO, a także na spotkaniach z polskimi firmami call center, w pełni rozumiemy, jak ważna jest wymiana wiedzy i dobrych praktyk – mówi Jacek Barankiewicz, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

– A teraz, kiedy pojawiła się możliwość organizacji wydarzenia w Polsce, wiedzieliśmy, że musimy to zrobić. Sponsorem wydarzenia została Arteria – największa w Polsce outsourcingowa firma call center. Oprócz konkursu, 7 grudnia odbędzie się również coroczne wewnętrzne spotkanie członków ECCCO.

Całe wydarzenie jest kolejnym krokiem do integracji i poprawy standardów oraz pracy w europejskim środowisku contact center. Pozwoli ono na zacieśnienie współpracy pomiędzy członkami konfederacji oraz prezentację najlepszych praktyk i wzorców wykorzystywanych w różnych krajach starego kontynentu.

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Konkurs na najlepszego menedżera contact center

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.