PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Kompania Piwowarska optymalizuje procesy HR

Kompania Piwowarska wdrożyła rozwiązania SAP SuccessFactors Employee Central i Employee Central Payroll oraz rozwiązania autorskie firmy Gavdi, wspierające procesy kadrowo-płacowe i zarządzania czasem pracy. Z nowych narzędzi spierających od początku 2021 roku korzysta blisko 3 tys. pracowników.

  • km
  • 3 sie 2021 10:53
Kompania Piwowarska optymalizuje procesy HR
Wdrożenie systemu w Kompanii Piwowarskiej jest częścią większego projektu HOPS (fot. Kompania Piwowarska, licencja CC BY-NC-ND 2.0)
REKLAMA

W 2017 roku po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi Europe & International podjęto poszukiwania dotyczące nowego rozwiązania do obsługi kadr, zarządzania czasem pracy i naliczania wynagrodzeń. Kluczowymi wyzwaniami były uproszczenie architektury IT, obniżenie kosztów i podniesienie poziomu user experience przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i pełnej realizacji lokalnych wymagań prawnych i biznesowych.

Efektem poszukiwań było wprowadzenie dwóch rozwiązań: SAP SuccessFactors Employee Central Payroll oraz rozwiązań autorskich firmy Gavdi m.in. Gavdi Time Management Platform. Realizacja projektu została powierzona Success Solutions oraz Gavdi Polska. Firma Success Solutions odpowiedzialna była za wdrożenie SAP SuccessFactors Employee Central do obsługi danych oraz procesów kadrowych. Gavdi Polska wdrożyło SAP Employee Central Payroll.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Od kilku lat realizujemy dla Asahi Group Holdings kolejne etapy wdrażania i rozwoju SAP SuccessFactors HXM Suite. Kiedy pojawiła się potrzeba wprowadzenia tego rozwiązania w polskich spółkach Grupy, potrzebowaliśmy partnera z ugruntowanym doświadczeniem i znajomością zarówno polskiego prawa, jak i potrzeb polskich klientów. Dlatego podjęliśmy współpracę z firmą Gavdi Polska - mówi Jindřich Bečvář z Success Solutions.

Uruchomienie systemu w Kompanii Piwowarskiej jest częścią większego projektu HOPS, prowadzonego przez Asahi Europe & International.

Wdrożenie systemu w Kompanii Piwowarskiej objęło również implementację rozwiązania Gavdi Time Management Platform. Dzięki automatyzacji procesów oraz wbudowanym mechanizmom kontrolnym menadżerowie zredukowali czas potrzeby na ręczną obsługę oraz pozyskiwanie informacji, mogąc go wykorzystać na efektywne zarządzanie zespołami. Dział HR oraz zarząd firmy zyskali narzędzie do szybkiego pozyskiwania aktualnych i poprawnych danych niezbędne dla podejmowania kluczowych decyzji.

- Ze względu na sytuację pandemiczną uruchomienie systemu odbyło się zdalnie. Pełne zaangażowanie, zarówno po stronie Asahi Group Holdings, Success Solutions, jak i Gavdi Polska, pozwoliło na sprawne przeprowadzenie wdrożenia i sprostanie potrzebom klienta - mówi Szymon Knobloch, dyrektor konsultingu i członek zarządu Gavdi Polska

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kompania Piwowarska optymalizuje procesy HR

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.