PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Kocia karma w sklepie z elektroniką, showroom w hotelu. Biznes radzi sobie z obostrzeniami

Showroom w hotelu, karma dla kotów w sklepie ze sprzętem elektronicznym, kawa w sklepie gospodarstwa domowego – to tylko niektóre pomysły, na jakie wpadają przedsiębiorcy, których sklepy zlokalizowane w centrach handlowych nie mogą działać. - Nie dziwi nas fakt, że radzący sobie z przeciwnościami przedstawiciele biznesu chwytają się wszelkich sposobów i biorą sprawy w swoje ręce. Jesteśmy całym sercem za rozwiązaniami, które pomogą przetrwać polskim markom w sposób zgodny z prawem i nie zagrażający zdrowiu czy bezpieczeństwu konsumentów - komentuje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.

  • Karolina Markowska
    km
  • 16 kwi 2021 11:36
Kocia karma w sklepie z elektroniką, showroom w hotelu. Biznes radzi sobie z obostrzeniami
Kreatywna forma radzenia sobie z kolejnymi, przedłużającymi się obostrzeniami jest uzasadniona i popierana przez ZPHiU (fot. Pixabay)
REKLAMA

PBH, właściciel marki Quiosque wraz z siecią hoteli Focus otworzyli showroomy marki w hotelowych przestrzeniach. Jak zapewniają pomysłodawcy, przedsięwzięcie jest w pełni bezpieczne zarówno dla odwiedzających, jak i pracowników, odbywa się bowiem z zachowaniem rygoru sanitarnego.  A działanie to odpowiedź na niezrozumiałe zasady obostrzeń. 

- W marcu tego roku stanęliśmy przed koniecznością zamknięcia sklepów po raz czwarty. W myśl obowiązujących obecnie przepisów nasze salony znajdujące się przy ulicach mogą działać, a pozostałe sklepy – zlokalizowane w galeriach handlowych - muszą pozostać zamknięte. Czujemy ogromną niesprawiedliwość i brak logiki przy podejmowaniu takich decyzji przez rząd. Cała sieć naszych sklepów funkcjonuje według tych samych standardów i reżimów bezpieczeństwa. Dlaczego więc tylko wybrane sklepy Quiosque mogą działać? – pyta Agnieszka Krzywańska, dyrektor zarządu PBH.  

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przeniesienie showroomu do hotelu jest jednym z przykładów tego, jak przedsiębiorcy bronią się przed restrykcjami. Powszechnie znane są przykłady sklepów rozszerzających asortyment, wprowadzających do oferty produkty spożywcze, napoje czy karmę dla zwierząt, tak by ominąć zakaz prowadzenia działalności.  

Zofia Morbiato, dyrektor generalna Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług zauważa, że w obecnej sytuacji przedsiębiorcy znajdują się w niezwykle trudnej sytuacji.  

- Przedstawiciele handlu i usług już po raz czwarty zostali wystawieni na ciężką próbę przetrwania przedłużającego się  lockdownu. Jako organizacja od pierwszych chwil pandemii walczymy o przyszłość polskich pracodawców, ich pracowników i rodzin. Widzimy codzienną  determinację i upór w walce o przetrwanie. Widzimy coraz większy brak wiary w pomoc, która wciąż nie nadchodzi – zauważa. I jak dodaje, kreatywna forma radzenia sobie z kolejnymi, przedłużającymi obostrzeniami jest uzasadniona i popierana przez ZPHiU.  

-  Nie dziwi nas fakt, że radzący sobie z przeciwnościami przedstawiciele biznesu chwytają się wszelkich sposobów i biorą sprawy w swoje ręce. Jesteśmy całym sercem za rozwiązaniami, które pomogą przetrwać polskim markom w sposób zgodny z prawem i nie zagrażający zdrowiu czy bezpieczeństwu konsumentów.”

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Kocia karma w sklepie z elektroniką, showroom w hotelu. Biznes radzi sobie z obostrzeniami

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kOlo 2021-04-28 07:36:56

    Bardzo prawidłowa reakcja na idiotyzmy zgotowane przez rządzących

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.