PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Kobiety powinny nabrać pewności siebie w tym, co robią

– Młode Polki są bardzo świadome oraz pewne siebie – i mówię to zarówno w odniesieniu do pracowników, jak i naszych gości. Mocno dbają o work-life balance, pielęgnując swój prywatny, rodzinny czas. Są asertywne, wiedzą, czego chcą – twierdzi Sabina Bartyzel, dyrektor hoteli Novotel i Mercure w południowej Polsce.

Kobiety powinny nabrać pewności siebie w tym, co robią
– Badania i praktyka pokazują, że mężczyźni z dużo większą łatwością aplikują na wysokie stanowiska niż kobiety – mówi Sabina Bartyzel. (Fot. PTWP)
REKLAMA

Pracujesz w Orbisie 15 lat. Millenialsi, którzy za chwilę będą dominującą grupą na rynku pracy, charakteryzują się tym, że zmieniają firmy co 2-3 lata. Co mogłabyś im poradzić ze swojej perspektywy – osoby spełnionej i usatysfakcjonowanej karierą?

Sabina Bartyzel, dyrektor hoteli Novotel i Mercure w południowej Polsce: – Znajdź pracę, którą lubisz, a nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia. To moje motto. Uważam, że to my kształtujemy zakres i typ zadań, jakie wykonujemy.

Oczywiście można mieć różnego rodzaju wymagania względem pracodawcy, ale ważne, żeby mieć świadomość, że to my napędzamy naszą karierę. Od lat kieruję się zasadą, że co 2-3 lata zmieniam zakres mojej odpowiedzialności i zadań. Przez cały czas dążę do rozwoju i stawiam sobie ambitne cele. Podtrzymuję wysoki poziom energii w pracy i to działa.

Wskaż proszę 3 kluczowe kwestie, które na przestrzeni tych kilkunastu lat zmieniły się w branży.

– Po pierwsze – tempo. 15 lat temu mieliśmy komórki, ale dziś mamy smartfony i możemy mówić o przesyle danych w trybie natychmiastowym. Żyjemy w czasach – on demand – wszystko ma być na żądanie, od razu, tu i teraz. Klienci nie mają czasu. Znajduje to odbicie w naszym programie Online Check In, w ramach którego gość realizuje formalności związane z zameldowaniem wcześniej, w dogodnym dla siebie momencie, przed przyjazdem do hotelu. Będąc już na miejscu, otrzymuje specjalny pakiet powitalny zawierający między innymi klucz do pokoju. Goście czują się wyjątkowo, a cała procedura jest mniej skomplikowana. Nie muszą już dopełniać dodatkowych formalności, bo plik istotnych informacji dostaliśmy od nich wcześniej. To rozwiązanie dotyczy również szybkiego wymeldowania pozwalającego zaoszczędzić czas w dniu wyjazdu.

Co więcej, zmienił się także wystrój naszych hoteli. W tym roku we Wrocławiu w ramach procesu rebrandingu otwieramy 2 nowe hotele w strukturze Combo – ibis oraz Novotel. Zmiany widać już na poziomie ergonomii lobby. Kiedyś recepcja była stabilnym, zabudowanym meblem odgrodzonym od gości. Dziś w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania lobby jest otwarte, a recepcję stanowią lekkie, nowoczesne meble, dające poczucie otwartej przestrzeni i bliższego kontaktu z klientem. Check in odbywa się szybko i sprawnie przy użyciu tabletu. Patrząc z kolei na pokoje, zmieniliśmy komfort łóżek. Wprowadziliśmy do naszych hoteli ibis łóżka „Sweet bed”, do Novoteli koncept „Life N Dream” – to bardzo udane projekty, chwalone przez gości

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kobiety powinny nabrać pewności siebie w tym, co robią

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.