Klient Biedronki oburzony: Personel sklepu nie mówi po polsku

W mailu do redakcji trojmiasto.pl, czytelnik skarży się, że podczas zakupów w sklepie Biedronka w Baninie nie mógł liczyć na pomoc sklepowego personelu, bo... nikt nie znał języka polskiego.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Klient Biedronki oburzony: Personel sklepu nie mówi po polsku

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl

dlahandlu.pl

29 wrz 2017 22:20


- Gdy w sklepie spożywczym pracują głównie obcokrajowcy, którzy nie rozumieją języka polskiego, takie handlowanie mija się z celem - uważa czytelnik trojmiasto.pl, pan Karol.

Co na to Jeronimo Martins? Przeczytajcie tutaj.

Trojmiasto.pl zwraca uwagę, że podobne spostrzeżenia mieli parę lat temu Anglicy w stosunku do polskich pracowników sieci handlowych działających w Wielkiej Brytanii. Brytyjska prasa opisywała sytuacje, w których klienci nie mogli się porozumieć z tymi pracownikami sklepów, którzy nie opanowali jeszcze angielskiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

27 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

vel 2017-10-27 12:55:23

Nie mam nic przeciwko zatrudnianiu obcokrajowców nie znających języka polskiego, ale pracodawca/manager zmiany powinien być odpowiedzialny i zadbać o to, by na każdej zmianie w sklepie była choc jedna osoba mówiąca po polsku. Taki drobiazg a ile zmienia. Wystarczy odrobinę rozsądku.

Heniek z PGR 2017-10-27 12:24:49

Jak się nie podoba w Biedronce, to można zakupy robić w Lidlu albo osiedlowym sklepie. Jeszcze PiS nie zlikwidował pluralizmu na tym polu. Troszkę wyrozumiałości dla bliźniego z Ukrainy też by się przydało, to nie po katolicku tak się nad nimi pastwić!

Alicja 2017-10-27 11:08:43

czy klient , który jest oburzony zadbał odpowiednio o reprodukcję rozszerzoną? Chodzi o potomstwo. Trzeba zadbać o to aby w Polsce nie brakowało rąk do pracy. a może rozwiązanie jest takie aby Ci co mówią po polsku przyjadą z Wielkiej Brytanii do Polski do pracy w Biedronce ? Kto obiecał nam drugą Irlandię?

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.