PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Karty sportowe na topie. Benefit Systems ma za sobą dobry kwartał

• Łącznie w pierwszym kwartale 2016 r. przychody ze sprzedaży grupy Benefit Systems wzrosły o 34,6 proc. rok do roku osiągając wartość 172,3 mln zł.
• Na koniec pierwszego kwartału 2016 roku spółka miała aktywnych ponad 677 tys. kart sportowych (zmiana o 19,1 proc. rok do roku).
• Z kolei obroty na platformach kafeteryjnych wyniosły 40,7 mln zł (wzrost o 234 proc.).

  • Autor:jk
  • 9 maj 2016 13:09
Karty sportowe na topie. Benefit Systems ma za sobą dobry kwartał
Benefit Systems kontynuuje działania związane z rozwojem oferty kart sportowych na rynkach słowackim i bułgarskim. (Fot. fotolia)
REKLAMA

Łącznie w pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży grupy Benefit wzrosły o 34,6 proc. rok do roku osiągając wartość 172,3 mln zł. EBITDA grupy w tym okresie wyniosła 15,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 8,3 mln zł.

- Za nami dobry kwartał. Utrzymujemy dynamikę sprzedaży kart sportowych, kontynuujemy inwestycje w sieci klubów fitness, a dzięki przeprowadzonej reorganizacji segment kafeterie osiągnął próg rentowności – podsumowuje Izabela Walczewska-Schneyder, członek zarządu Benefit Systems.

Karty sportowe

Grupa Benefit Systems na koniec pierwszego kwartału 2016 roku miała aktywnych ponad 677 tys. kart sportowych (zmiana o 19,1 proc. rok do roku). Spółka MultiSport Benefit, która odpowiada za sprzedaż kart sportowych na czeskim rynku, zwiększyła ich liczbę w pierwszym kwartale do poziomu 29 tysięcy.

Grupa kontynuuje działania związane z rozwojem oferty kart sportowych na rynkach słowackim i bułgarskim, gdzie trwa proces pozyskiwania klientów.

Fitness

Segment fitness wygenerował w pierwszym kwartale br. 18 mln zł przychodów ze sprzedaży. Sieć inwestycyjnych klubów fitness powiększyła się w tym czasie o 4 nowe kluby, zwiększając łączną ich liczbę do 70 obiektów.

Platformy kafeteryjne

W pierwszym kwartale z platform kafeteryjnych MyBenefit oraz MultiKafeteria korzystało ponad 200 tys. użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 40 tys. użytkowników w porównaniu do analogicznego okresu w 2015 roku. Obroty na platformach kafeteryjnych wyniosły 40,7 mln zł (wzrost o 234 proc.).

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Karty sportowe na topie. Benefit Systems ma za sobą dobry kwartał

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.