JYSK Polska szkoli przyszłych kierowników

Jysk Polska uruchomiło program DMT (District Manager Trainee). To szkolenie przygotowujące pracowników do pełnienia roli kierownika regionalnego. W tym roku po raz pierwszy odbywa się w zorganizowanej formie, skupiając równocześnie wszystkich uczestników na wspólnych zjazdach.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

JYSK Polska szkoli przyszłych kierowników

Program DMT ma za zadanie pomóc rozwinąć kompetencje managerskie u przyszłych kierowników regionu. Obejmuje ponad 200 godzin zajęć o różnym charakterze, rozłożonych na 5 zjazdów. Jest on realizowany przy współpracy i wsparciu działów retail, HR, audytu i wielu innych.

- Każde szkolenie prowadzą osoby, które specjalizują się w danym temacie - doświadczeni dyrektorzy sprzedaży, kierownicy regionalni oraz HR biznes partnerzy. Wszyscy oni w profesjonalny sposób dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą z różnych zakresów - mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.

Zadowolenia z uczestnictwa w szkoleniu nie kryje Maciej Tarkowski, jeden z uczestników programu.

- Program jest świetnym cyklem szkoleń, prowadzonym bardzo profesjonalnie. Wszystkim osobom chcącym rozwijać się w JYSK mogę go szczerze zarekomendować - mówi.

Maciej jest obecnie kierownikiem jednego z warszawskich sklepów, z bogatym 7,5-letnim stażem w JYSK Polska. Pracę zaczynał od stanowiska sprzedawcy.

fot. JYSK Polska fot. JYSK Polska

Warto przypomnieć, że w połowie roku JYSK opublikował wyniki badania poziomu zadowolenia z pracy wśród swoich pracowników. Okazuje się, że mają oni motywację do pracy, są lojalni - dobrze mówią o firmie i wiążą się z nią wiele lat. Poziom zadowolenia pracowników JYSK w Polsce wynosi 79 punktów na 100 możliwych. Średnia w Polsce to 59 punktów.

– Wyniki anonimowego badania dowodzą, że odnieśliśmy sukces w tworzeniu firmy i kultury organizacyjnej, którą chętnie i z zaangażowaniem współtworzy zdecydowana większość naszych pracowników – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Zadowolenie z pracy przekłada się także na zadowolenie naszych klientów. Firmę przede wszystkim tworzą ludzie - budują jej wizerunek i pracują na jak najlepszy wynik finansowy. Jeśli pracownicy dobrze mówią o swoim pracodawcy przy rodzinnym obiedzie czy na grillu ze znajomymi, to jest to dla nas powód do dumy – dodaje Padalak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.