PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Just[start]: Nowa polska marka chce motywować pracowników

• Najtrudniej jest zacząć – twierdzą twórcy nowej, polskiej marki Just[start], która swoimi produktami ma motywować Europejczyków do realizowania marzeń i osiągania sukcesów zawodowych.
• Just[start] to społecznie odpowiedzialna firma, która minimum 10 proc. środków ze sprzedaży przeznaczać będzie na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży.

  • Autor: jm
  • 27 paź 2016 11:51
Just[start]: Nowa polska marka chce motywować pracowników
Część zysków Just[start] będzie przeznaczać na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży. (fot. mat.pras.)
REKLAMA

Just[start] powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem przypominają o tym, co w życiu ważne. Grafiki na produkty tworzone są we współpracy z artystami i utrzymane w eleganckim, minimalistycznym tonie. Łączy je pozytywny, inspirujący przekaz i korzystne oddziaływanie na motywację.

- Pracując z osobami kreatywnymi widzę, jak ważną rolę odgrywa dla nich odpowiednia aranżacja przestrzeni. Warunki, jakie stwarzamy pracownikom mogą zablokować drzemiący w nich potencjał lub przyczynić się do tego, że rozwiną skrzydła. Oczywiście składa się na to wiele aspektów, ale bez wątpienia jednym z nich jest wykończenie biura tak, by inspirowało i zachęcało do przychodzenia do pracy – przekonuje Mikołaj Szymański, założyciel Just[start].

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Mikołaj na co dzień zarządza Kerris Group - jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych w Polsce, która jest udziałowcem w takich przedsięwzięciach jak vintage marketplace Patyna.pl czy portal edukacyjny Edutorial.pl.

To właśnie pasja do edukacji, doświadczenie na rynku start-upów oraz wiara w społeczną przedsiębiorczość leżą u podstaw nowej marki. - Żeby ruszyć z kolejnym dniem ciężkiej pracy, każdy czasem potrzebuje pozytywnego impulsu. Stąd wzięła się nazwa Just[start], która sama w sobie ma zachęcać, by przełamać się i zacząć działać. Slogan „get inspired. help aspire.” poza motywacyjnym charakterem firmy, podkreśla jej społeczny charakter - wyjaśnia Szymański.

Minimum 10 proc. wartości każdego produktu trafia do organizacji pozarządowych, wspierających rozwój przedsiębiorczości i edukacji młodzieży. Pierwszym beneficjentem Just[start] jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, a wśród patronów przedsięwzięcia znajduje się m.in. organizacja Polska Przedsiębiorcza, znana z takich inicjatyw jak BusinessLink i Inkubatory Przedsiębiorczości.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Just[start]: Nowa polska marka chce motywować pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.