PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Jakość obsługi klienta. W której części kraju najlepsza?

Polski Program Jakości Obsługi sprawdził, jak wygląda obsługa klienta w poszczególnych częściach kraju. 

Jakość obsługi klienta. W której części kraju najlepsza?
Polski Program Jakości Obsługi sprawdził, jak wygląda obsługa klienta w poszczególnych częściach kraju (fot. fotolia)
REKLAMA

• Najlepsza jakość obsługi klienta jest w Rzeszowie i Zielonej Górze.

• Najbardziej niezadowoleni z obsługi są klienci w Łodzi i Lublinie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Autorzy raportu zwracają uwagę, że co piąty klient wychodzi z miejsca obsługi niezadowolony. Na tapetę wzięto wszystkie możliwe branże – od sklepów, po instytucje finansowe, placówki oświatowe, centra rozrywki, hotele, a także urzędy i instytucje publiczne.

W tym szerokim zestawieniu bardzo dobrze wypadły wschodnie regiony Polski, z kolei najmniejsze zadowolenie klientów wykazano w północnej części kraju. Co do poszczególnych województw - najniższe wskaźniki osiągnęły mazowieckie i małopolskie.

Jeśli chodzi o duże miasta, najlepiej w rankingu wypadły Rzeszów i Zielona Góra. Tutaj ponad 8 na 10 klientów jest zadowolonych z obsługi. Podium zamykają Katowice, które awansowały z piątej pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym rankingiem.

Najgorzej wypadają Łódź i Lublin, które praktycznie co roku znajdują się o dołu zestawienia. Wskaźniki w tych miastach niewiele przekroczyły 70 proc., a to oznacza, że średnio 3 na 10 klientów wychodzi z miejsca obsługi niezadowolone. Autorzy tym bardziej dziwią się niskiej pozycji Lublina, ponieważ samo woj. lubelskie znalazło się w rankingu wysoko.

Polska Wschodnia liderem w jakości obsługi klienta. (fot. jakoscobslugi.pl)
Polska Wschodnia liderem w jakości obsługi klienta. (fot. jakoscobslugi.pl)

Więcej przeczytasz tutaj. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jakość obsługi klienta. W której części kraju najlepsza?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA