Zarządzanie kryzysem wizerunkowym to jedno z trudniejszych zadań. Jak sobie z nim poradzić? - między innymi o tym rozmawiają paneliści podczas debaty "Kryzys zarządzania kryzysem wizerunkowym" odbywającej się w ramach jubileuszowej X edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Jakie przyczyny i konsekwencje dla finansów, wartości i marki ma kryzys wizerunkowy, jakie strategie kryzysowe są najlepsze, jak zminimalizować straty, wyciszyć kryzys i przekierować uwagę, jaką rolę ma kształtowanie wizerunku i relacji zewnętrznych oraz jak przekuć porażkę w zwycięstwo - na te pytania próbują odpowiedzieć paneliści odbywającej się w Katowicach debaty dotyczącej zarządzania kryzysem wizerunkowym.
W dyskusji udział biorą: Krystyna Boczkowska, prezes zarządu Robert Bosch Sp. z o.o., reprezentantka Grupy Bosch w Polsce; Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej"; Robert Feluś, redaktor naczelny "Faktu"; Edi Pyrek, konsultant biznesowy, marketingowy, coach, mówca, psycholog i terapeuta; Piotr Wysocki, prezes zarządu Firmy Doradczej Bridge Sp. z o.o.
Zapraszamy do oglądania relacji na żywo.



Słowa kluczowe
- Krystyna Boczkowska
- Bosch
- Bogusław Chrabota
- Rzeczpospolita
- Robert Feluś
- Fakt
- Edi Pyrek
- Piotr Wysocki
KOMENTARZE (0)