Zostać CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach domów na całym świecie i poprawiają jakość codziennego życia - to aspiracja niejednego ambitnego studenta, stojącego u progu kariery zawodowej. W programie CEO Challenge Procter & Gamble przyszli liderzy mieli okazję zmierzyć się z wyzwaniami, przed którymi na co dzień stają menedżerowie firmy. Najlepsi powalczą o globalny finał programu, który odbędzie się w lipcu w Meksyku.

- CEO Challenge Procter & Gamble, firmy posiadającej szerokie portfolio popularnych i cieszących się dużym zaufaniem marek, takich jak Pampers, Ariel, Gillette, Always czy Pantene, to jeden z programów, dzięki którym adepci biznesu mają okazję poznać charakter pracy w międzynarodowej firmie FMCG.
- W ciągu dwudniowego wydarzenia przyszli liderzy poddają próbie swoje umiejętności biznesowe i menedżerskie, podejmując się ambitnego wyzwania, jakim jest stworzenie strategii rynkowej dla jednego z wiodących brandów.
- CEO Challenge odbywa się w Polsce po raz czwarty. Zwycięski zespół już wkrótce uda się na europejski półfinał do Frankfurtu, by zmierzyć się z zespołami z całego kontynentu i powalczyć o finał konkursu w Meksyku.
W tegorocznej edycji przedmiotem rywalizacji 30 uczestników, podzielonych na trzyosobowe zespoły, był plan na rynkowy sukces marki Pantene. Ocenie jury składającego się z doświadczonych menedżerów firmy podlegała nie tylko strategia biznesowa, ale także niezbędne dla każdego lidera cechy, takie jak zdolność krytycznego myślenia, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań czy umiejętność podejmowania decyzji i pracy w zespole.
Uczestnicy programu doskonale poradzili sobie z tymi wyzwaniami, a na najwyższym podium stanął zespół w składzie: Natalia Wojtaszuk, Piotr Szulc i Wojciech Bronisz z warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. W kwietniu będą reprezentować środkowoeuropejską filię Procter & Gamble podczas półfinałowych rywalizacji we Frankfurcie.
- Organizatorzy postawili przed nami wyjątkowo ambitne zadanie. Tym razem nie wystarczyło zaprezentować się jako ekspert od marketingu, logistyki czy finansów. Kluczem do sukcesu był tak naprawdę sposób, w jaki ze sobą współpracowaliśmy oraz to, jak wykorzystywaliśmy umiejętności i style zarządzania każdego z członków zespołu, tak by zaprojektować najlepsze rozwiązania. Poprzeczka była zawieszona bardzo wysoko, ale co najważniejsze, zdobyte podczas programu doświadczenia pomogą mi w wyborze mojej drogi zawodowej - powiedziała Natalia Wojtaszuk, finalistka tegorocznego etapu regionalnego.
Czytaj też: Władza kontra przywództwo: Oto jak powstają liderzy
Program CEO Challenge to więcej niż zwykła symulacja biznesowa. Zadania, z którymi mierzą się uczestnicy są odzwierciedleniem rzeczywistych wyzwań, przed którymi stają na co dzień managerowie firmy. Dotyczy to także tych, którzy dopiero do niej dołączyli. Zgodnie z zasadą „Day 1 Responsibility”, początkującym managerom od razu powierza się odpowiedzialność za konkretne obszary biznesowe. Od pierwszego dnia w firmie mają więc szansę realizować projekty, które są źródłem sukcesu rynkowego marek i poprawiają codzienne życie konsumentów.


KOMENTARZE (0)