PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech

Uczestnicy badania najnowszej edycji Employee Experience Survey, wskazywali, że pozytywne doświadczenia pracownika mają ogromny wpływ na jego zaangażowanie (81 proc.), wydajność w pracy (79 proc.) oraz ogólne wyniki biznesowe (78 proc.). Co więc zrobić, by pracownik jak najczęściej miał na twarzy szczery uśmiech?

  • Autor: KDS
  • 18 sie 2021 20:00
Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech
Skuteczna komunikacja wewnątrz firmy to jeden z kluczowych czynników wpływających na pozytywne doświadczenie pracownika (fot. unsplash.pl)
REKLAMA
  • Pandemia pokazała, że skuteczna i doprze prowadzona komunikacja wewnętrzna ma ogromny wpływ na odczucia pracowników na temat firmy.
  • To z kolei przekłada się na realne zyski przedsiębiorstwa. Jak więc zadbać, by atmosfera w firmie była jak najlepsza, a pracownicy mieli uśmiech na twarzy?
  • Jednym z wartych uwagi narzędzi są systemy HRK, czyli rozwiązania wspierające kompleksowe zarządzanie zadaniami działów HR.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG, 60 proc. z ponad 1 300 zapytanych HR managerów uważa, że działy HR stracą na znaczeniu, jeśli nie będą w stanie zidentyfikować oraz zrozumieć wyzwań, przed jakimi stoi branża i przygotować na nie swoich pracowników. Dziś wiele firm zdaje sobie już sprawę z ich strategicznego znaczenia. Autorzy badania prognozują, że jednym z kluczowych zadań HR jest kształtowanie pozytywnych doświadczeń pracowników. Co trzeba zrobić, by być o krok przed konkurencją i jak mogą w tym pomóc nowe technologie?

Komunikacja ma znaczenie

Skuteczna komunikacja wewnątrz firmy to jeden z kluczowych czynników wpływających na doświadczenie pracownika. Zapewnienie sprawnego obiegu informacji może być wyzwaniem szczególnie w większych przedsiębiorstwach, z rozbudowaną strukturą organizacyjną. W czasie pandemii i konieczności rozmawiania ze sobą online, wyraźnie można było zobaczyć jak dużą pełni rolę i jak trudna jest do realizacji.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tutaj sytuację może uratować dobrze dobrany system HRM (system zarządzania zasobami ludzkimi) dostarczający firmie narzędzi, dzięki którym cała komunikacja wewnętrzna będzie mogła odbywać się w ramach jednego programu.

– Umożliwia to też sprawne informowanie pracowników o wszystkich sprawach firmy, np. publikowanie komunikatów dotyczących planowanych zmian czy wyników kwartalnych i nagrodach finansowych. Każdy pracownik jest więc dobrze poinformowany, a w poszukiwaniu konkretnej informacji nie musi przekopywać się przez sterty maili. Przy wykorzystaniu nowoczesnego oprogramowania biznesowego wszystkie wiadomości, dokumenty oraz dane dotyczące poszczególnych projektów znajdują się w jednym miejscu, co znacznie ułatwia też pracę zespołową - wymienia Filip Fludra z Exact Software Poland. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Łucja 2021-08-20 09:07:28

    Zarządzanie firmą może usprawnić system CRM. Jest to program który wspomaga takie procesy jak zarządzanie firmą oraz zarządzanie relacjami z klientami. Program ten ułatwia zarządzanie oraz zwiększa efektywność firmy. Ja korzystam z systemu od FIRMAO i bardzo go polecam.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.