×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 18 sie 2021 20:00

Uczestnicy badania najnowszej edycji Employee Experience Survey, wskazywali, że pozytywne doświadczenia pracownika mają ogromny wpływ na jego zaangażowanie (81 proc.), wydajność w pracy (79 proc.) oraz ogólne wyniki biznesowe (78 proc.). Co więc zrobić, by pracownik jak najczęściej miał na twarzy szczery uśmiech?

Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech
Skuteczna komunikacja wewnątrz firmy to jeden z kluczowych czynników wpływających na pozytywne doświadczenie pracownika (fot. unsplash.pl)
REKLAMA
  • Pandemia pokazała, że skuteczna i doprze prowadzona komunikacja wewnętrzna ma ogromny wpływ na odczucia pracowników na temat firmy.
  • To z kolei przekłada się na realne zyski przedsiębiorstwa. Jak więc zadbać, by atmosfera w firmie była jak najlepsza, a pracownicy mieli uśmiech na twarzy?
  • Jednym z wartych uwagi narzędzi są systemy HRK, czyli rozwiązania wspierające kompleksowe zarządzanie zadaniami działów HR.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG, 60 proc. z ponad 1 300 zapytanych HR managerów uważa, że działy HR stracą na znaczeniu, jeśli nie będą w stanie zidentyfikować oraz zrozumieć wyzwań, przed jakimi stoi branża i przygotować na nie swoich pracowników. Dziś wiele firm zdaje sobie już sprawę z ich strategicznego znaczenia. Autorzy badania prognozują, że jednym z kluczowych zadań HR jest kształtowanie pozytywnych doświadczeń pracowników. Co trzeba zrobić, by być o krok przed konkurencją i jak mogą w tym pomóc nowe technologie?

Komunikacja ma znaczenie

Skuteczna komunikacja wewnątrz firmy to jeden z kluczowych czynników wpływających na doświadczenie pracownika. Zapewnienie sprawnego obiegu informacji może być wyzwaniem szczególnie w większych przedsiębiorstwach, z rozbudowaną strukturą organizacyjną. W czasie pandemii i konieczności rozmawiania ze sobą online, wyraźnie można było zobaczyć jak dużą pełni rolę i jak trudna jest do realizacji.

Tutaj sytuację może uratować dobrze dobrany system HRM (system zarządzania zasobami ludzkimi) dostarczający firmie narzędzi, dzięki którym cała komunikacja wewnętrzna będzie mogła odbywać się w ramach jednego programu.

– Umożliwia to też sprawne informowanie pracowników o wszystkich sprawach firmy, np. publikowanie komunikatów dotyczących planowanych zmian czy wyników kwartalnych i nagrodach finansowych. Każdy pracownik jest więc dobrze poinformowany, a w poszukiwaniu konkretnej informacji nie musi przekopywać się przez sterty maili. Przy wykorzystaniu nowoczesnego oprogramowania biznesowego wszystkie wiadomości, dokumenty oraz dane dotyczące poszczególnych projektów znajdują się w jednym miejscu, co znacznie ułatwia też pracę zespołową - wymienia Filip Fludra z Exact Software Poland. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Jak sprawić, by z twarzy pracownika nie schodził szeroki uśmiech

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Łucja 2021-08-20 09:07:28

    Zarządzanie firmą może usprawnić system CRM. Jest to program który wspomaga takie procesy jak zarządzanie firmą oraz zarządzanie relacjami z klientami. Program ten ułatwia zarządzanie oraz zwiększa efektywność firmy. Ja korzystam z systemu od FIRMAO i bardzo go polecam.

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA