- PropertyNews.pl/RAF
- •22 lut 2020 14:30
O najlepszych sposobach angażowania i motywowania pracowników napisano już wiele. Kolejne teorie powielane są na konferencjach branżowych, w internecie oraz podczas rozmów w biurach. Przy rosnącej liczbie podmiotów badawczych, ośrodków analitycznych czy wydziałów na uczelniach wyższych, które zajmują się tymi zagadnieniami, badania nad zrozumieniem, co sprawia, że pracownik jest szczęśliwy, stały się odrębną dziedziną HR. Niemniej jednak kluczowe pytanie pozostaje aktualne: czego tak naprawdę chcą pracownicy?

Badania przeprowadzone przez dostawcę przestrzeni do pracy, firmę Regus, sugerują, że coraz więcej pracowników będzie oczekiwać od pracodawców możliwości pracy elastycznej, aby mieć więcej czasu dla rodziny. Badanie wykazało, że 85 proc. pracujących rodziców zrezygnowałoby z innych świadczeń pozapłacowych na rzecz pracy elastycznej, a według 81 proc. ankietowanych największą zaletą takiej formy pracy jest lepsza równowaga między życiem zawodowym i prywatnym.
Czytaj też: Podejście do HR musi się zmienić, jeśli chcemy mieć talent pasujący do epoki cyfrowej
Zdaniem Randstad’s Employer Brand Research, pozytywne środowisko pracy oznacza dzisiaj możliwość osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, która jednocześnie stwarza pracownikowi perspektywę rozwoju. Typowe dla millenialsów zachowania zarówno w internecie, jaki i poza siecią mogą pozytywnie wpływać na biznes. Dzisiaj każdy jest influencerem w mniejszych czy większych społecznościach. Niemal codziennie rozmawiamy o pracy z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi, więc zadowolony pracownik jest nie tylko znakomitym kreatorem pozytywnego wizerunku firmy, ale zdecydowanie może ułatwić przyciągniecie i zatrzymywanie talentów w organizacji.



KOMENTARZE (0)