PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Jak przetrwać w czasach koronawirusa? Oto 5 rekomendacji dla biznesu

Cały świat odczuwa skutki gospodarcze epidemii koronawirusa. Rządy wielu państw decydują się na większą ingerencję w gospodarkę, aby powstrzymać nadchodzący kryzys. Z kolei konsumenci w ograniczonym stopniu korzystają z usług, co negatywnie wpływa na biznes. Co zrobić, żeby przetrwać?

  • Autor: jk
  • 29 kwi 2020 11:00
Jak przetrwać w czasach koronawirusa? Oto 5 rekomendacji dla biznesu
Globalne zagrożenie koronawirusem sprawia, że każda organizacja powinna wprowadzić odpowiednie procedury bezpieczeństwa (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Wiele aktywności przeniosło się ze świata rzeczywistego w przestrzeń wirtualną - to szansa dla biznesu, aby odnaleźć się w nowych, trudnych realiach.
  • Ponadto - zdaniem ekspertów SAS - już teraz należy przygotować długofalowy plan, który pozwoli na stopniowe ustabilizowanie procesów w organizacji.
  • Jego założenia powinny opierać się na prognozach biznesowych opracowywanych przez systemy analityczne.

Analiza indeksu Dow Jones wskazuje, że najbardziej ucierpiał sektor materiałowy, energetyczny oraz przemysł. Ograniczenia dotyczące możliwości przemieszczania się powodują straty linii lotniczych i firm z branży turystycznej czy hotelarskiej. W tych trudnych czasach, ludziom na pomoc przychodzi technologia.

Eksperci SAS przygotowali 5 rekomendacji dla biznesu, które mogą pomóc przetrwać okres spowolnienia gospodarczego spowodowany epidemią koronawirusa. Oto one.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zadbaj o bezpieczeństwo pracowników i klientów

Globalne zagrożenie koronawirusem sprawia, że każda organizacja powinna wprowadzić odpowiednie procedury bezpieczeństwa. Często będzie się to wiązało z potrzebą ograniczenia lub zmodyfikowania działalności biznesowej, a niekiedy zupełnego jej zaprzestania. Wykazanie się brakiem odpowiedzialności w tym zakresie może spowodować, że klienci długo nie będą potrafili zaufać marce, która zbagatelizowała zagrożenie.

Pozostań w kontakcie z klientem

Eksperci z firmy McKinsey w opracowaniu „COVID-19: Konsekwencje dla biznesu” rekomendują, aby „być blisko swoich klientów”. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, ważna jest szybkość reakcji na zapytania czy umiejętność przygotowania spersonalizowanej oferty, która zaspokoi aktualne potrzeby konsumentów. Systemy analityczne pozwalają wyciągać wnioski z aktywności kupujących i ich ścieżki zakupowej, a także umożliwiają właściwe zabezpieczenie danych osobowych.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak przetrwać w czasach koronawirusa? Oto 5 rekomendacji dla biznesu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.