PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

O znaczeniu zaufania w organizacji, wyzwaniach rekrutacyjnych oraz nowym podejściu do komunikacji Anna Mirek z ING Hubs Poland

- Budowanie zaufania w organizacji to bardzo trudny obszar, ponieważ wymaga budowania zaufania w całej organizacji, na każdym poziomie w tym np. wyższej kadry managerskiej. Jeżeli firma wskazuje w swojej strategii, że ważnym elementem jest zaufanie, to musi być to efektywnie wdrożone i utrzymane w codziennej pracy – podkreśla w rozmowie z PulsHR Anna Mirek, dyrektor HR i komunikacji w ING Hubs Poland.

O znaczeniu zaufania w organizacji, wyzwaniach rekrutacyjnych oraz nowym podejściu do komunikacji Anna Mirek z ING Hubs Poland
Dla ING Hubs Poland zawsze najważniejszy był i jest pracownik - podkreśla Anna Mirek, dyrektor HR i komunikacji w ING Hubs Poland. Fot. mat. pras.
REKLAMA
  • - Mamy potrzebę wzmacniania przynależności pracownika do organizacji. Dążymy do tego, by pracownik czuł, że to jest jego firma, że ma realny wpływ na jej funkcjonowanie, ma zdanie, które jest słyszalne i z którym liczy się kadra kierownicza – wskazuje Anna Mirek.
  • Anna Mirek dodaje, że w ramach projektu strategicznego Communications 4.0 ING Hubs wypracowuje nowe podejście do komunikacji wewnętrznej. Definiuje zarówno podejście do samych treści, ale i do narzędzi.
  • - W ostatnim czasie zaczęliśmy poszukiwać osób prosto po studiach, bądź z krótkim doświadczeniem, ponieważ czujemy ich potencjał. Jeżeli takie osoby chcą się uczyć i rozwijać, są otwarte na nowe tematy, to my chętnie przyjmiemy ich na swój pokład – wyjaśnia Anna Mirek.

Na czym polega specyfika kultury organizacyjnej ING Hubs Poland?

Anna Mirek, dyrektor HR i komunikacji w ING Hubs Poland: – Dla ING Hubs Poland zawsze najważniejszy był i jest pracownik. Jest dla nas bardzo ważne, aby miał możliwości rozwoju, świetne miejsce pracy, dopasowane do jego potrzeb oraz aby na co dzień czuł wsparcie swojego zespołu i przełożonego.

Chcę mocno podkreślić, że te założenia nie stanowią wsadu do strategii spisanej w prezentacji w Power Point, tylko faktycznie są to nasze wartości, którymi kierujemy się w pracy i które tworzą nasz codzienny świat.

Biuro ING Hubs w Warszawie. Fot. mat. pras.
Biuro ING Hubs w Warszawie. Fot. mat. pras.

Na poziomie Grupy ING zdefiniowaliśmy wartości, które nazywamy „pomarańczowym kodem”, czyli „orange code”. Jest on rozpoznawany przez wszystkich pracowników ING na całym świecie. Pomarańczowy kod określa podstawowe wartości, które są dla nas istotne w codziennej pracy oraz które stanowią dla nas podstawę budowania kultury organizacyjnej w ING Hubs Poland.

Co znajduje się w gronie tych wartości?

Anna Mirek: – Wartości ING, które są naszą obietnicą dla wszystkich pracowników to: jesteśmy uczciwi, jesteśmy rozważni, kierujemy się zdrowym rozsądkiem oraz jesteśmy odpowiedzialni. To także elementy związane z codzienną współpracą, pomaganiem sobie nawzajem. W oparciu o „orange code” podkreślamy też wagę zaufania, które, w naszym przekonaniu, jest podstawą do sprawnego działania w każdej organizacji.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: O znaczeniu zaufania w organizacji, wyzwaniach rekrutacyjnych oraz nowym podejściu do komunikacji Anna Mirek z ING Hubs Poland

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA