W marcu zostało przeprowadzone badanie w którym wzięło udział 380 kierowników. Na jego podstawie możliwa była analiza potrzeb szkoleniowych kierowników supermarketów sieci i stworzenie odpowiadającego na nie cyklu szkoleń. Pierwszy z modułów zostanie poświęcony szeroko pojętemu efektywnemu zarządzaniu personelem, który pozwoli między innymi na zapoznanie się z narzędziami angażowania i motywowania pracowników czy stylami kierowania.
Kolejne moduły poruszą kwestie takie jak zarządzania handlowego, w tym umiejętność planowania i kontroli budżetu i obrotów czy metody radzenia sobie z trudnymi, stresującymi sytuacjami w pracy kierownika.
- By osiągać cele biznesowe potrzebni są zaangażowani pracownicy, na których największy wpływ ma profesjonalna kadra menedżerska. Dlatego też podnoszenie kwalifikacji kierowników jest kluczem do sukcesu. To właśnie oni odpowiadają za pracę całego personelu sklepu, a z personelem na co dzień mają kontakt klienci. A nawet jeden niezadowolony klient to dla sklepu realna strata w skali całego roku – wyjaśnia Eliza Orepiuk-Szymura.
Cały artykuł czytaj tutaj.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.