Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia rebranding Work Service. Tym samym zakończono proces integracji w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu.

Rebranding był ostatnim etapem integracji usług w ramach Gi Group, która w sierpniu 2020 roku nabyła większościowy pakiet akcji Work Service. Wynikał on ze strategii biznesowej grupy, która pod tą właśnie marką świadczy usługi w obszarze rekrutacji pracowników, zatrudnienia tymczasowego i stałego, outsourcingu, obsług kadrowo-płacowych oraz doradztwa w obszarze HR i wsparcia pracowników w rozwoju kariery.
- Zmianę marki rozpoczęliśmy od działań kierowanych do wewnątrz spółek, koncentrując się na prezentacji wszystkim pracownikom wartości Gi Group - komentuje Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group. - Rebranding Work Service objął kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją, właśnie zakończyliśmy zmianę oznakowania ostatniego biura obsługi klientów – dodaje.

Logo Gi Group pojawiło się we wszystkich materiałach marketingowych, w aktualnych ogłoszeniach o pracę. Zmieniły się firmowe strony internetowe, a także profile w mediach społecznościowych na Facebooku i LinkedIn. Zmodyfikowane zostały również oznakowania wewnątrz i na zewnątrz kilkudziesięciu biur firmy, m.in. w Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie.
Czytaj też: Praca, pieniądze, mieszkanie i opieka nad dziećmi. Gi Group wspiera Ukraińców
– Większość osób rozglądających się za nową pracą korzysta z internetu, aplikacji na telefony komórkowe, takich jak Gi Group Oferty Pracy, a rekrutacje odbywają się online. Jednak bezpośredni kontakt pozostaje bardzo ważny, nie wszyscy korzystają z nowoczesnych narzędzi komunikacji. Są tacy, którzy wolą spotkanie z rekruterem na miejscu, by dopytać, rozwiać wątpliwości – dodaje Kamil Jankowski.


KOMENTARZE (0)