PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Instagram postawi na sprzedaż detaliczną. Portal gra na influencerów

Sprzedaż detaliczna staje się coraz ważniejsza w działalności Instagrama. Szef spółki Adam Mosseri zaprezentował długoterminową wizję portalu, zakładającą zwiększenie sprzedaży bezpośrednio w aplikacji - podał 25 czerwca dziennik "Financial Times" (FT).

  • Autor: PAP/GP
  • 25 cze 2019 15:25
Instagram postawi na sprzedaż detaliczną. Portal gra na influencerów
W 2012 r. Facebook przejął Instagrama za miliard dolarów. Analitycy z SunTrust Robinson Humphrey szacują, że obecnie spółka może być warta 158 mld dolarów. (fot. pxhere.com/domena publiczna)
REKLAMA
  • Kluczem do nowej strategii platformy społecznościowej maja być "influencerzy", czyli osoby docierające z przekazem i komunikacją do dużych grup odbiorców.
  • We wrześniu serwis The Verge informował, że Instagram prowadzi prace nad samodzielną aplikację zakupową, co potwierdza słowa Adama Mosseriego.
  • Projekt przedstawiony przez szefa platformy sprawi, że spółka wejdzie w obszar zajmowany przez dużych sprzedawców detalicznych.

Mosseri chce połączyć kupujących, sprzedawców i dużą grupę działających na Instagramie "influencerów", by umożliwić miliardowi użytkowników aplikacji kupowanie produktów bezpośrednio w jej oknie. Zakupy na portalu będą możliwe dzięki wprowadzeniu nowych funkcji, jak możliwość przypisania do konta karty kredytowej lub debetowej i dokonywania płatności bez wychodzenia z aplikacji oraz przechowywania wybranych produktów w koszyku

Szef portalu, który w listopadzie 2018 r. przeszedł do Instagrama z Facebooka podkreślił w wywiadzie, że rozwiązania te będą wymagały wdrożenia odpowiedniej infrastruktury. Instagram będzie musiał współpracować z dostawcami usług płatności w każdym kraju, w którym działa aplikacja, a także zadbać o ochronę kupujących oraz integrację systemu zarządzania - zaznaczył Mosseri i zapowiedział, że realizacja projektu może potrwać "od 5 do 10 lat".

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

We wrześniu serwis The Verge informował, że Instagram prowadzi prace nad samodzielną aplikację zakupową, która może nosić nazwę IG Shopping i pozwalać na przeglądanie i zakup produktów prezentowanych na kontach sklepów i producentów. Pod koniec 2016 r. rozpoczęto testy zakupów na platformie. Firmy mogą oznaczać wpisy ze swoimi produktami, co pozwala użytkownikom na zakupy przy pomocy zdjęcia. Platforma uruchomiła dotąd również testy funkcji umożliwiającej zakup produktów prezentowanych w relacjach (Instagram stories).

Czytaj też: Facebook zatrudnił lobbystę bankowego przed debiutem własnej kryptowaluty

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Instagram postawi na sprzedaż detaliczną. Portal gra na influencerów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.