PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Hochland stawia na nowe technologie w zarządzaniu pracownikami

Udoskonalenie istniejącego procesu zarządzania oceną, celami i rozwojem pracownika to efekty projektu, który przeprowadził producent serów Hochland Polska we współpracy z Gavdi Polska. Z narzędzia korzysta w tym momencie ponad 800 pracowników w 3 lokalizacjach Hochlandu w Polsce – w Poznaniu, w Kaźmierzu pod Poznaniem i Węgrowie.

  • km
  • 11 sty 2022 14:05
Hochland stawia na  nowe technologie w zarządzaniu pracownikami
Fabryka Hochlandu w Kaźmierzu pod Poznaniem (fot. mat. pras.)
REKLAMA

– W Hochlandzie Polska uważamy, że HR powinien mówić językiem biznesu – tzn. łączyć aspekty ludzkie z efektywnością organizacyjną. Wierzymy też, że właściwy rozwój pracownika jest warunkiem do osiągania przez niego oczekiwanych wyników, a cele zespołowe i indywidualne powinny być ustalane w kontekście kompetencji, zasad i wartości firmy. Do realizacji tych założeń w praktyce, przy kilkusetosobowym zespole, potrzebowaliśmy więc nowoczesnego narzędzia - wyjaśnia Łukasz Olejniczak, lider ds. rozwoju ludzi i organizacji z Hochland Polska, lider projektu wdrożenia systemu.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań SAP SuccessFactors menedżerowie firmy otrzymują kompleksowe informacje na temat ich zespołów, co ułatwia zarządzanie i realizację celów, w tym określanie priorytetów w działaniu – zarówno z perspektywy przełożonego, jak i pracownika.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Polski oddział wybrał dwa moduły SAP SuccessFactors – Performance & Goals oraz Succession & Development. Rozwiązania pozwalają menedżerom bardziej obiektywnie oceniać działania i bardziej adekwatnie planować rozwój pracowników. Rozwiązanie dostarcza im m.in. kompleksowej wiedzy na temat ich zespołów oraz ułatwia zarządzanie i realizację celów, w tym określanie priorytetów w działaniu – zarówno z perspektywy przełożonego, jak i pracownika. System wspiera zarządzanie aktywnościami oraz udzielanie i pozyskiwanie informacji zwrotnych. Wszystko odbywa się w jednym narzędziu, a użytkownicy korzystają z nowoczesnego, przyjaznego interfejsu.

– Zarząd firmy zyskał narzędzie do monitorowania i analiz, które dodatkowo umożliwia bardziej ustrukturalizowane podejście do pracowników kluczowych ze względu na ich unikalne kompetencje. Jest to bardzo ważne z punktu widzenia wczesnego rozpoznawania ryzyka odejścia i jego minimalizacji – podkreśla Łukasz Olejniczak.

Do programu z poziomu przeglądarki internetowej mają dostęp wszyscy pracownicy oraz menadżerowie przedsiębiorstwa. W przypadku pracowników, którzy nie posiadają służbowego adresu email zastosowano specjalne “kioski” oraz przygotowano pracownie komputerowe zlokalizowane na terenach zakładów produkcyjnych, które pozwalają na dostęp do systemu podczas pracy.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Hochland stawia na nowe technologie w zarządzaniu pracownikami

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.