Agencja Grayling została nagrodzona tytułem Global Public Affairs Agency of the Year 2019. Agencja została doceniona za rozwój działalności w obszarze Public Affairs, szczególnie w Europie oraz za budowanie silnych, strategicznych partnerstw w skali globalnej.

- Jesteśmy zaszczyceni i ogromnie dumni z otrzymania tej prestiżowej nagrody. Nie byłoby to możliwe bez najlepszych w swojej klasie konsultantów Grayling i naszych klientów. W naszej pracy koncentrujemy się na rozumieniu potrzeb klientów, wyciąganiu wniosków z rzetelnych badań oraz opracowywaniu i wdrażaniu efektywnych rozwiązań, które przynoszą korzyści naszym klientom w dłuższym czasie – powiedział Russell Patten prezes Grayling Public Affairs.
Firma podkreśla, że najistotniejsze z perspektywy rynku lokalnego są zasięg globalnej sieci i bogate doświadczenie, przy jednoczesnym rozumieniu lokalnych uwarunkowań.
- Doświadczenie naszych konsultantów w koordynowaniu kampanii PA na wielu rynkach stanowi niezrównaną wartość dla klientów, którzy często muszą stawiać czoło wyzwaniom wykraczającym poza granice państwowe – tłumaczy Ben Petter, dyrektor nadzorujący 11 biur Grayling w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Grayling Poland od ponad 20 lat specjalizuje się w strategicznym doradztwie Do grona klientów Grayling należą: SONY, BMW Group, hive, Eesti Energia, EPP, Circle K, Dow, Tetra Pak, Herbalife, Naspers, Grupa OLX


KOMENTARZE (0)