Grant Thornton podbił internet. "Wszyscy czujemy się, jakbyśmy mieli po 25 lat"

Firma audytorsko-doradcza Grant Thornton z okazji 25-lecia istnienia w Polsce postanowiła zaprezentować się z nieco innej strony. - Chcieliśmy pokazać, że wszyscy w firmie jesteśmy młodzi duchem, ale tak pozytywnego odzewu się nie spodziewaliśmy - szczerze przyznaje Tomasz Wróblewski, partner zarządzający.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Grant Thornton podbił internet. "Wszyscy czujemy się, jakbyśmy mieli po 25 lat"

Tomasz Wróblewski w Grant Thornton jest od samego początku. - Kiedy 25 lat temu od zera budowałem firmę, moim gabinetem była piwnica z małym oknem pod sufitem, a fotelem prezesa - plastikowe krzesło ogrodowe. Bywało, że na spotkania z klientami jeździłem PKS-em - wspomina w kampanii przygotowanej z okazji ćwierćwiecza firmy. 

Dziś zarządzane przez niego przedsiębiorstwo zatrudnia około 550 osób w biurach w sześciu miastach w Polsce i dalej szybko rośnie. Grant Thornton swoje placówki ma w największych polskich miastach - Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie i Toruniu. Zaś jubileusz stał się dla nich okazją, nie tylko do wspomnień, ale również pokazania klientom, że w firmie wszyscy - bez względu na metrykę - czują się młodo - jak 25-latkowie. 

fot.25lat.grantthornton.pl fot.25lat.grantthornton.pl

W efekcie powstała kampania wizerunkowa, w której partnerzy zarządzający oraz partnerzy (w sumie 11 właścicieli) podzieliło się swoimi wspomnieniami z pierwszych lat funkcjonowania firmy oraz wzięło udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej. Tych poważanych i doświadczonych biznesmenów mamy okazję oglądać z gadżetami, które kojarzą im się z latami młodości.

I tak, Wróblewski pozuje do zdjęcia z deską do kite'a, Przemek Polaczek (partner zarządzający) nie kryje emocji grając w gry na konsoli, Grzesiu Maślanko (partner) ubrany w czerwoną czapkę, która mocno kontrastuje z jego siwymi włosami, gra na gitarze, zaś Ela Grześkowiak (partner) zabrała na sesję różową deskorolkę oraz młodzieżowe słuchawki. Poza zdjęciami młodych duchem właścicieli polskiego Grant Thorton możemy oglądać również na filmie. A na nim Darek Gałązka (partner) ubrany w młodzieżową czapkę z daszkiem, "śmiga" po firmowych korytarzach na deskorolce a Celina Pol (partner) robi "dziubek" do selfie.

- Chcieliśmy zrobić coś z przymrużeniem oka. Pokazać jacy jesteśmy, że lubimy się śmiać - opowiada o pomyśle Wróblewski. - Zresztą w firmie wierzymy, że śmiech może przynieść rozwiązanie w wielu trudnych sytuacjach. Prof. Waldemar Frąckowiak, który był "ojcem założycielem" naszej firmy, kiedy po kilku godzinach nie mogliśmy wymyślić rozwiązania, zawsze opowiadał żart. Po nim udawało się je znaleźć - dodaje.

Ta nietypowa kampania wizerunkowa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem w internecie. - Tacy wszyscy jesteśmy biznesowo poważni. A tu Grant Thornton mrugnął okiem do swoich odbiorców i pokazał inną twarz swoich właścicieli. A przy okazji bardzo ciekawą historię, z takich innych mikrohistorii złożoną - pisze o niej Zyta Machnicka, właścicielka Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.