PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu
COVID-19: SZCZEPIENIA, RESTRYKCJE, LIMITY. WSZYSTKIE INFORMACJE W JEDNYM MIEJSCU

Geberit już ze zintegrowanym systemem do zarządzania kadrami, płacami i czasem pracy

Geberit w Polsce wdrożył rozwiązania informatyczne wspierające obszar HR. Tym samym zintegrował lokalne procesy z centralą w Szwajcarii.

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 27 sie 2019 13:50
Geberit już ze zintegrowanym systemem do zarządzania kadrami, płacami i czasem pracy
Dział HR Geberita w Polsce zintegrował lokalne procesy z centralą w Szwajcarii (fot. geberit.com)
REKLAMA
  • Powodem modernizacji systemu było dublowanie informacji w systemie przedsiębiorstwa.
  • Projekt zmiany systemu na rozwiązanie Gavdi okazał się wyzwaniem z kilku powodów, m.in. z racji skomplikowania polskiego prawa pracy i ze względu na wdrożenie wielu modułów systemu w dość krótkim czasie.
  • Praca z firmą, która ma swoją centralę w innym kraju, to zawsze wyzwanie - mówił o projekcie realizowanym dla Geberita Wojciech Romanowicz, dyrektor ds. klientów strategicznych, Gavdi Polska.

Celem projektu było podniesienie efektywności procesów HR-owych poprzez ujednolicenie lokalnych systemów HR w stosunku do całej grupy Geberit. Ta działa rozproszona w ponad 50 krajach, więc ujednolicenie było wskazane.

Dotychczas oddziały w Polsce utrzymywały w globalnym systemie SAP tylko podstawowy rekord pracownika, a całościowe lokalne procesy HR odbywały się na niezintegrowanych systemach HR. Konsekwencją był stały nakład pracy poświęcany na podwójne wpisywanie danych do systemu czy przygotowywanie raportów. W ramach projektu realizowanego z firmą Gavdi rozszerzono funkcjonalności globalnego systemu do pełnej obsługi kadrowej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W zakresie procesów kadrowo-płacowych wdrożono rozwiązanie oparte na SAP HCM i najlepszych praktykach rynkowych odzwierciedlonych w autorskim pakiecie Gavdi HR Box, który wspiera i optymalizuje procesy ewidencji i administracji kadrowej, rozliczania listy płac oraz obsługi ZFŚS. System dodatkowo rozszerzono o narzędzie Gavdi eDeklaracje do generowania i wysyłki pracowniczych deklaracji podatkowych.

W ramach zapewnienia kompleksowego rozwiązania wprowadzono także zarządzanie czasem pracy, bazujące na Gavdi TM Box. To predefiniowany pakiet rozwiązań Gavdi oparty na wieloletnim doświadczeniu wdrożeniowym do obsługi procesów zarządzania czasem pracy i optymalizacji procesu planowania, ewidencji oraz analizy czasu pracy w odniesieniu do szczegółowych przepisów prawnych zawartych w Kodeksie Pracy oraz wynikających z wewnętrznych uregulowań klienta.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Geberit już ze zintegrowanym systemem do zarządzania kadrami, płacami i czasem pracy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • K. Olczak 2019-09-16 14:32:40

    Bardzo ciekawe rozwiązanie. My w firmie do zarządzania czasem pracy i ustalania grafiku używamy systemu firmao.pl/register

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.