PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Gabriela Kahl, CCC: HR będzie teraz realnym partnerem biznesu

Są liderzy na czas kryzysu i na czas prosperity, a pandemia mocno to zweryfikowała. Na pewno jednak COVID-19 przyniósł szansę dla HR do pokazania swojej wartości i w firmach, w których tę szansę wykorzystał, stanie się długoterminowym partnerem biznesu - mówi Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC.

Gabriela Kahl, CCC: HR będzie teraz realnym partnerem biznesu
Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC (Fot. mat. pras.)
REKLAMA
  • Jak mówi Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC, HR musiał nauczyć się sprawnego zarządzania niepewnością wśród pracowników i przekuciem jej w pewność.
  • Jej zdaniem zdarzenia takie jak pandemia weryfikują kompetencje pracowników, którzy po pierwsze muszą dać radę w kryzysie, po drugie wrócić po nim i działać na równym poziomie motywacji i zaangażowania.
  • Gabriela Kahl podkreśla, że kryzys dał nam wszystkim lekcję, którą HR zna i sam przeprowadza od zawsze - najważniejsi są ludzie i to oni są najcenniejszym kapitałem firmy.

Pandemia postawiła przez biznesem, a także przed HR-em wiele wyzwań. Jak mówi Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC, HR musiał nauczyć się sprawnego zarządzania niepewnością wśród pracowników i przekuciem jej w pewność. Tu kluczowa była rola transparentnej i regularnej komunikacji wewnętrznej, a także działań aktywizujących i angażujących pracowników, które skoncentrowane były przede wszystkim na budowaniu i utrzymaniu wysokiej motywacji.

HR będzie teraz realnym partnerem biznesu. Podczas pandemii ta funkcja musiała odnaleźć się w sytuacji konieczności podejmowania trudnych decyzji w oparciu o bardzo ograniczone zasoby danych. W czasie tak skrajnie kryzysowym HR musi działać szybko i aktywnie. 

- Jako CCC bardzo szybko zareagowaliśmy na COVID-19 – powołaliśmy sztab kryzysowy, w którym HR odgrywał jedną z kluczowych ról, bo przecież trzeba było podjąć i wdrożyć szereg decyzji dotyczących personelu, trybu pracy, wynagrodzeń czy dostępnych programów pomocowych. Wdrożyliśmy szereg regulacji wewnętrznych dotyczących chociażby zasad bezpieczeństwa, zintensyfikowaliśmy komunikację do pracowników, uruchomiliśmy infolinię wewnętrzną, wyznaczyliśmy liderów odpowiedzialnych za prowadzenie szkoleń – wyjaśnia Gabriela Kahl.

- Najważniejsze pytania, z jakim teraz musimy się jako dział personalny zmierzyć, to: jak po tym zdarzeniu przygotować ludzi i biznes na kolejne podobne? Jak zarządzić ludźmi w takim okresie i jak ich motywować? - dodaje.

Zdarzenia takie jak pandemia weryfikują kompetencje pracowników, którzy po pierwsze muszą dać radę w kryzysie, po drugie wrócić po nim i działać na równym poziomie motywacji i zaangażowania. Jak podkreśla dyrektor HR w CCC, to duże wyzwanie przy tak rozproszonym zespole.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Gabriela Kahl, CCC: HR będzie teraz realnym partnerem biznesu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zeghar 2020-08-30 15:13:57

    Taaa, u mnie HR pokazał czego naumiał się na kosztownych szkoleniach. Pierwsi zwiali na pracę zdalną i przez miesiąc nic się nie dało załatwić. Wrócili, bo mieli pecha i któryś z dyrektorów potrzebował jakiś papierów na wczoraj, a tu nikogo nie ma i biura pozamykane.

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.