Nowa akcja rekrutacyjna we Francji nosi tytuł "Join the game" i ma przyciągnąć do francuskich firm i miast wyspecjalizowaną kadrę z Wielkiej Brytanii, zwłaszcza projektantów gier.

Francuzi przygotowują się na brexit. Dlatego w lipcu ruszyła kampania skierowana do brytyjskich pracowników firm technologicznych. Akcja nosi angielski tytuł "Join the game" i ma za cel przekonać pracujących w Londynie, czy innych brytyjskich miastach do rozważenia pracy we Francji.
Jak informuje portal thelocal.fr, rząd francuski stworzył na potrzeby kampanii przewodnik. Zawiera on praktyczne wskazówki odnośnie zakładania biznesu w tym kraju dla tych, którzy chcą pracować własny rachunek lub szukają konkretnego stanowiska. Jest on dostępny online w języku angielskim.
Znalazły się w nim także kwestie i procedury prawne, podatkowe, czy migracyjne, które trzeba spełnić przenosząc się do Francji. Nie brakuje w nim informacji o możliwych kredytach, czy wsparciu dla firm przenoszących się do Francji.
Pomysł Francuzów nie umyka brytyjskiej prasie, która zauważyła kampanię i wskazała jasno, kogo Francuzi chcą do siebie przyciągnąć. "Francja sięga po projektantów gier" napisał brytyjski dziennik The Guardian. Po czym podkreślił, że w kilka lat gospodarka francuska zdołała projektowanie gier wynieść na wyżyny. Biznes związany z elektroniczną rozrywką to już druga gałąź francuskiej produkcji kultury.


KOMENTARZE (0)