PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Firmy powinny stać się turkusowe? Menedżerowie nie mają złudzeń

Przemiany na rynku pracy powodują nie tylko zmiany w sposobach rekrutacji, ale także w sposobach zarządzania. Czy i jak powinny zmieniać się style zarządzania? Czy turkus to kolor/kierunek przyszłości?

- Na oko wydaje się, że w dużych, nastawionych na szybki wzrost wyniku organizacjach turkusowy kolor nie będzie się podobał akcjonariuszom. Ale zgadzam się z tezą, że obecna rzeczywistość jest zmienna i wymaga elastyczności tak dużej, że utrzymanie kontroli przez menedżerów czy to w tradycyjnym sensie, czy poprzez wyrafinowane systemy IT, stawać się będzie coraz trudniejsze.

Pracownicy coraz niższych szczebli muszą podejmować coraz bardziej samodzielne decyzje - i nie tylko umieć to robić, ale też chcieć. Cała sztuka zarządzania będzie się coraz bardziej sprowadzała do umiejętności budowy zaangażowania, a to trochę co innego niż klasyczne „motywowanie”. W budowie zaangażowania często bowiem ważniejsze jest to, czego warto unikać, niż to, co „trzeba” zrobić. A to dla wielu menedżerów oznacza bardzo trudną zmianę nastawienia - mówi Paweł Gniazdowski, szef Lee Hecht Harrison DBM Polska. (Fot. mat. pras.)

REKLAMA

    

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Firmy powinny stać się turkusowe? Menedżerowie nie mają złudzeń

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jjh 2019-01-07 10:58:15

    Czyli jak zrozumiałem mobbing już nie działa?

  • Zeghar 2019-01-06 22:20:43

    Tyle zachwytów nad czymś, co istnieć będzie tylko w niszy. Bo niestety u nas w przeważającej większości mamy do czynienia z systemem feudalnym.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.