Firmowe prezenty na święta to dobra forma motywacji

72 proc. pracodawców regularnie przygotowuje świąteczne atrakcje dla swoich pracowników. 65 proc. – organizuje uroczystą kolację, 22 proc. – kupuje upominki.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Firmowe prezenty na święta to dobra forma motywacji

PODZIEL SIĘ


Autor: infoWire.pl

10 gru 2015 11:20


Większość szefów uważa, że dawanie prezentów od firmy jest bardzo dobrą formą motywowania.

- Świąteczne podarunki tworzą miłą atmosferę w firmie i sprawiają, że zatrudnione osoby czują się docenione. Zadowolony pracownik jest zmotywowany do efektywniejszego działania. Nastawia się również na długotrwałą współpracę. Dzięki temu firma zyskuje kadrę, na której może polegać, i nie ponosi kosztów częstych rekrutacji – mówi w wywiadzie z serwisem infoWire.pl Agnieszka Kozakiewicz z firmy GoWork.pl.

Czytaj też: Pracownik nie musi płacić podatku za udział w firmowej wigilii

Najpopularniejszymi podarunkami dla pracowników są bony – wręcza je co trzeci pracodawca. Co czwarty decyduje się z kolei na przyznanie premii uznaniowych.

- Coraz częstszymi prezentami stają się bilety na imprezy kulturalne oraz indywidualnie dopasowane kursy i szkolenia. Podczas planowania świątecznych upominków warto wziąć pod uwagę zmieniające się potrzeby pracowników oraz sytuację gospodarczą. Dobrze jest monitorować, czego zatrudnione osoby naprawdę oczekują – uważa ekspertka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.