PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Firmowe karty sportowe napędzają biznes. Niemal 3 mln Polaków chodzą do klubów fitness

Z klubów fitness korzysta już 2,91 mln Polaków. Tak duże obłożenie klientami to przede wszystkim zasługa firmowych kart oferowanych przez pracodawców w ramach pozapłacowych świadczeń motywacyjnych.

  • Autor: KDS
  • 28 sie 2018 17:41
Firmowe karty sportowe napędzają biznes. Niemal 3 mln Polaków chodzą do klubów fitness
Pracodawcy napędzają biznes fitness (fot. materiały prasowe)
REKLAMA
  • Polski rynek fitness jest jednym z najprężniej rozwijających się w Europie – wynika z raportu „The European Health & Fitness Market 2018” przygotowanego przez firmę Deloitte we współpracy z organizacją EuropeActive.
  • Tylko w ciągu minionego roku liczba osób dbających o formę w klubach fitness wzrosła w Polsce o pół miliona – z 2,84 mln na koniec 2016 r. do 2,91 mln na koniec 2017 r. Nadal daleko nam jednak do europejskiej czołówki.
  • Dłużą zasługę w propagowaniu zdrowego stylu życia mają... pracodawcy. 

Jak wskazują autorzy raportu, w porównaniu z innymi krajami europejskimi polski rynek fitness jest bardzo rozdrobniony. Nasz kraj wyróżnia się na tle innych również ofertą sportową skierowaną do pracowników. Szacuje się, że karty upoważniające do korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przekazywane przez pracodawców w ramach pozapłacowych świadczeń motywacyjnych ma już ponad milion Polaków. 

- Rynek kart sportowych rozwija się nie mniej dynamicznie niż sama branża fitness. To przede wszystkim zasługa pracodawców, którzy coraz częściej dostrzegają zalety wynikające z pozapłacowego motywowania kadr. Pracownik, który posiada kartę, może realizować swoje sportowe pasje i aktywnie spędzać czas wolny. Pracodawca natomiast ma do dyspozycji pełnego energii podwładnego, którego cechuje wyższa wydajność i dynamizm. To sytuacja win-win dla obu stron -  mówi Joanna Skoczeń, prezes zarządu firmy Vanity Style, która pod markami FitProfit i FitSport oferuje programy motywacyjne z obszaru sportu i rekreacji.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej: Oto najbardziej nietypowe benefity dla pracowników

Jak przypomina, jeszcze kilka lat temu na tego rodzaju pozapłacowe benefity mogły liczyć przede wszystkim osoby zatrudnione w korporacjach i dużych firmach. Wraz z rosnąca konkurencją na rynku pracy, po karty sportowo-rekreacyjne coraz częściej sięgają firmy z sektora MŚP oraz instytucje publiczne. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Firmowe karty sportowe napędzają biznes. Niemal 3 mln Polaków chodzą do klubów fitness

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • zawaha 2018-09-10 17:27:22

    oplata emisyjna nie odbije sie na nas. to beda pokrywaly paliwowe korporacje, a nie ludzie. przeciez to nie przez to podrozalo paliwo tylko przez arabow i zydow

  • dd 2018-09-10 17:09:05

    przeciez to, ze paliwo jest droższe to nie jest wina oplaty emisyjnej, bo te akurat placa wielkie korporacje paliwowe tylko żydów co namowili trumpa do ataku na Iran

  • beta 2018-08-29 09:33:25

    ..."3 mln Polaków CHODZI.."

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.