PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Fakty o podróżach służbowych w nowym raporcie

W maju 2019 r. opublikowano pierwszy raport na temat podróży służbowych polskich pracowników. Wynika z niego na przykład, że na formalnościach związanych z wyjazdem spędzamy średnio ponad jedną trzecią dnia.

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 21 maj 2019 20:00
Fakty o podróżach służbowych w nowym raporcie
Z pracowników badanych przez SW Research dla Hotailors tylko 12 proc. spodziewa się, że będą podróżować mniej niż dotychczas w ramach swojej pracy. (fot. pixabay.com)
REKLAMA
  • Z danych zgromadzonych w publikacji można dowiedzieć się na przykład, jak wygląda zadowolenie pracownika z podróży firmowych w zależności od wielkości firmy.
  • Uderza też skala straconych godzin, które generuje złe zorganizowanie formalności związanych ze służbowymi wyjazdami.
  • Badani pracownicy zwracają także uwagę, że zależałoby im na poprawie jakości hoteli, w których przychodzi im nocować w czasie delegacji.

 

Raport opublikowała firma Hotailors, która zleciła badanie podróży służbowych agencji SW Research. Publikacja zawiera drobiazgową analizę błędów popełnianych przy organizacji podróży służbowych. Dodatkowo została wzbogacona o rekomendacje dla firm, które chcą efektywniej organizować delegacje. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Mam nadzieję, że ten raport pozwoli pracodawcom lepiej zrozumieć potrzeby osób podróżujących - mówi Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailors.

Najciekawsze z danych w raporcie

Po pierwsze wygląda na to, że z podróży służbowych najbardziej niezadowoleni są pracownicy firm zatrudniających ponad 150 osób.

Po drugie formalne aspekty wyjazdu zajmują najczęściej więcej niż jedną trzecią dnia roboczego.

Po trzecie ponad połowa pracowników nie wie lub nie zna polityki podróży w swojej firmie, czyli zasad, jakie pracodawca powinien mieć w związku z organizowaniem podroży służbowych. I w końcu po czwarte z powodu braku jasno określonych zasad wyjazdów delegacje w Polsce bywają droższe, a organizacja wyjazdów zajmuje więcej czasu.

Wyjazd poza granice naszego kontynentu zazwyczaj kosztuje firmę 16 702 zł (fot. materiały prasowe)
Wyjazd poza granice naszego kontynentu zazwyczaj kosztuje firmę 16 702 zł (fot. materiały prasowe)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Fakty o podróżach służbowych w nowym raporcie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.