PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Facebook ułatwi przedsiębiorcom kontaktowanie się z klientami przez Messengera

  • Autor: PAP/RAF
  • 13 cze 2020 8:25

Facebook udostępni przedsiębiorcom nową skrzynkę biznesową w komunikatorze Messenger, dzięki czemu będą oni mogli oni kontaktować się z klientami za pośrednictwem tej samej aplikacji, przez którą rozmawiają z rodziną czy przyjaciółmi.

Facebook ułatwi przedsiębiorcom kontaktowanie się z klientami przez Messengera
Usługa w ciągu najbliższych tygodni udostępniona zostanie także na Androida. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Aktualizacja umożliwi przedsiębiorcom zarządzanie komunikacją, zarówno zawodową, jak i prywatną, za pośrednictwem jednej aplikacji. I tak, w ramach nowej funkcjonalności, właściciele firm będą mogli odpowiadać na wiadomości klientów za pośrednictwem swojego Messengera, z tego samego konta, z którego kontaktują się z rodziną i przyjaciółmi.

Dotychczas, żeby komunikować się z konsumentami, przedsiębiorcy mogli korzystać z aplikacji Menedżera Stron na Facebooku, co jednak oznaczało konieczność przenoszenia się z jednego konta na drugie i było dla wielu frustrujące. Dodatkowo badanie przeprowadzone przez Facebooka ujawniły, że ponad 90 proc. administratorów witryn firmowych korzysta z Messengera prywatnie. Serwis postanowił więc połączyć dwie funkcjonalności.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: W niedzielę sklepy będą zamknięte

Nowa usługa udostępniona została akurat w czasie, kiedy coraz więcej klientów składa zamówienia lub kontaktuje się z firmami online. Facebook zaznacza jednak, że skrzynka nie zastąpi aplikacji Menedżer Stron i przedsiębiorcy nadal mogą z niej korzystać, żeby zarządzać np. wpisami na profilu firmy, tworzyć reklamy i odpowiadać na pytania klientów. Funkcja zostanie automatycznie udostępniona użytkownikom pod warunkiem, że ich konto prywatne na Facebooku jest powiązane ze stroną firmy. Usługa jest już dostępna dla użytkowników korzystających z urządzeń z systemem operacyjnym iOS, w ciągu najbliższych tygodni udostępniona zostanie także na Androida. 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Facebook ułatwi przedsiębiorcom kontaktowanie się z klientami przez Messengera

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA