PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Ewa Chodakowska mówi jak zdobyła 4 miliony "followersów"

To, na co stawiam w swojej pracy i działalności to wiarygodny i silny wizerunek, który działa w zgodzie ze mną i wartościami, które wyznaję. Przyglądam się temu, co mówi się o influencerach i chciałabym, żebyśmy wszyscy byli autentyczni, bo to kluczowa rzecz w tej pracy - mówiła Ewa Chodakowska podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Ewa Chodakowska mówi jak zdobyła 4 miliony "followersów"
Ewa Chodakowska jest inspiracją wielu milionów Polek. Na EEC 2021 mówiła o swojej drodze do sukcesu (fot. Aneta Kaczmarek/PTWP)
REKLAMA
  • Ewa Chodakowska to znana trenerka, selfmade businesswoman, pionierka branży fitness w Polsce.
  • Drugiego dnia EEC 2021 była gościem specjalnym sesji Influencer marketing. 
  • Słowami, które najczęściej wybrzmiewały w jej ustach były "wiarygodność" i "autentyczność", które są filozofią jej pracy i źródłem sukcesu. 

Skąd pomysł na siebie, jak zbudować własną markę, jak zdobyć 4 mln obserwatorów i z sukcesem ich przy sobie utrzymać, rozwijając przy tym inne biznesy? O tym m. in. mówiła Ewa Chodakowska podczas EEC 2021. 

- Wracając do Polski chciałam się zwrócić do kobiet takich jak moja mama, które potrzebują wsparcia i rewolucji na pewnym etapie swojego życia. To nie było tak, że wstałam i pomyślałam, że buduję od teraz moją markę. Zaczęłam docierać do kobiet przez social media, żeby w ten sposób przekazywać im swoją wiedzę. Weszłam w to całą sobą - mówiła Chodakowska. 

Jej plan na dotarcie do kobiet może się wydawać szalony, bo zakładał wysyłkę planów treningowych do 30 tys. zupełnie przypadkowych kobiet.

- Opisałam ten plan słowami pełnymi troski, bo chciałam, żeby każda z tych kobiet czuła się "zaopiekowana". Zaznaczyłam, że to nie plan na zmianę ciała, ale na życiową rewolucję - opowiadała Chodakowska. 

Czytaj też: Pracownicy zamiast influencerów. To oni są najlepszymi ambasadorami marki

Wkrótce zaczęły spływać odpowiedzi na przesłane wiadomości. 

- To, co te kobiety robiły, było heroiczne. Drukowały ten plan, obkładały się kartkami i ćwiczyły. Gdy po trzech miesiącach zaczęły do mnie docierać relacje, zdjęcia "przed" i "po" przemianie, zapaliła mi się gwiazdka i pomyślałam, że chcę zrobić dla nich coś więcej. Poinformowałam mojego męża, że wracam do Polski. Poprosiłam, żeby dał mi rok i jeżeli uda mi się zrealizować, to co zaplanowałam, mój mąż przeprowadzi się do Polski, a jeśli nie - wrócę do Grecji - mówiła Ewa Chodakowska. 

Lata pracy i uczciwość wobec siebie i swoich odbiorców przekuła ostatecznie w sukces. Na swoim koncie ma 9 linii produktów, jest współwłaścicielką spółki Bebio, a spółki budowane na jej marce przynoszą 25 mln zł zysku rocznie. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ewa Chodakowska mówi jak zdobyła 4 miliony "followersów"

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA