PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Europejski Kongres Gospodarczy 2017: Największa konferencja biznesowa podsumowana

Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach przyniosła kolejny rekord frekwencyjny oraz wysokie zadowolenie uczestników. Niezmiennie wysoki pozostaje też efekt promocyjny imprezy, a jej organizatorzy zapewniają, że już rozpoczęły się przygotowania do jubileuszowej, 10. odsłony EEC w 2018 r.

Europejski Kongres Gospodarczy 2017: Największa konferencja biznesowa podsumowana
Dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach podusmowana (fot.PTWP)
REKLAMA

• Z każdym rokiem Kongres zyskuje większą rangę w skali krajowej, ale także europejskiej i globalnej - zaznacza Wojciech Kuśpik, prezes PTWP.

• Europoseł Jerzy Buzek zwrócił uwagę, że w tym roku jednym z wiodących tematów kongresowych debat była przyszłość Unii Europejskiej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Marcin Krupa, prezydent Katowic, wyraził opinię, że EEC wprowadził całkiem inną jakość myślenia o mieście i jego rozwoju.

• Równolegle do EEC odbywałą się druga edycja wydarzenia towarzyszącego - European Start-up Days (ESD).

• Magdalena Wąsik, przedstawicielka start-upu Gradis, podkreślała natomiast, że EEC z ESD to wyjątkowa szansa zarówno dla młodych firm, jak również dla przedsiębiorstw z ugruntowaną pozycją na rynku

Ta największa konferencja biznesowa w Europie Centralnej przyciągnęła w dniach 10-12 maja do Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka 9 tys. osób. W tym czasie odbyły się 132 sesje dyskusyjne z udziałem ponad 800 prelegentów.

Równolegle w Spodku w dniach 11-12 maja odbywała się druga edycja wydarzenia towarzyszącego - European Start-up Days (ESD), które zgromadziło 2,5 tys. przedstawicieli młodego biznesu.

Skala sukcesu

Organizatorem EEC jest Grupa PTWP. Jej prezes, Wojciech Kuśpik, podkreślał, że z każdym rokiem Kongres zyskuje większą rangę w skali krajowej, ale także europejskiej i globalnej.

- Pozytywny odbiór i po raz kolejny rekordowa frekwencja utwierdzają nas w przekonaniu, że rozwijamy się w dobrym kierunku - skomentował Kuśpik.


Prezes PTWP zwrócił uwagę na duże efekty promocyjne. Ekwiwalent reklamowy, czyli kwota, jaką należałoby przeznaczyć na reklamy o tej samej powierzchni i czasie antenowym, oszacowana na 3 czerwca przekroczyła już 30 mln zł w przypadku EEC i 5 mln zł dla ESP.

Rekordowa była liczba użytkowników oglądających transmisje z debat EEC i ESD w streamingu live na stronach EEC, wnp.pl i ING - w ciągu trzech dni było ich niemal 375 tys.

Ponadto słuchacze, paneliści i partnerzy, jak co roku, wzięli udział w badaniach satysfakcji, przeprowadzonych przez instytut BCMM - badania marketingowe. Ponad 93 proc. ankietowanych słuchaczy oraz blisko 92 proc. panelistów zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji Kongresu.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Europejski Kongres Gospodarczy 2017: Największa konferencja biznesowa podsumowana

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA