PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Etykieta biznesowa i korporacyjna: 7 grzechów głównych

Jakie są grzechy w budowaniu własnej marki w trakcie kariery? Katarzyna Kłobukowska, trener, konsultant w firmie Grow Szkolenia Coaching Doradztwo HR uważa że, podobnie do biblijnego zbioru grzechów głównych, jest ich siedem.

Zbyt swobodny ubiór

Niewiele osób lubi nosić krawat, jednak w ostatnich latach cienka granica między swobodnym stylem biznesowym a niedbałością zaczęła się zbyt mocno zacierać. Tymczasem powiedzenie „Jak cię widzą tak cię piszą” jest w dalszym ciągu aktualne, co oznacza, że firmy, którym zależy na reputacji powinny określić, co jest dopuszczalne w tym względzie a co nie. W 2005 roku komisarz NBA, David Stern, w celu uzdrowienia wizerunku drużyny, nałożył na zawodników obowiązek noszenia tradycyjnej odzieży w drodze na mecze, podczas wydarzeń charytatywnych oraz wywiadów dla prasy. Pomysł ten miał wielu przeciwników, jednak szybo przyniósł efekty. Ten sam trend można zaobserwować obecnie także wśród zawodników polskiej reprezentacji, którzy podczas każdej oficjalnej imprezy ubierają się na galowo. (fot. pixabay)

REKLAMA

 

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Etykieta biznesowa i korporacyjna: 7 grzechów głównych

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.