- Spotkanie z inwestorem można porównać do rozmowy o pracę. W krótkim czasie trzeba przekonać go do swojego projektu – mówi Agnieszka Smektala, założycielka Ambasady Inspiracji.
- Autor:Justyna Koc
- •20 maj 2016 12:03

Co pomaga w przekonaniu do siebie inwestorów? Maciej Balsewicz, prezes bValue twierdzi, że trzeba mieć mieć talent i doświadczenie. Ważne jest także, by umieć grać zespołowo, a nie solo.
Z kolei Mariusz Turski, prezes, AIP Seed Capital podkreśla, że ważne jest też nastawienie. - Jeśli od początku ktoś stawia bariery, to buduje tym samym przekonanie, że projekt jest słaby – komentuje.
Czytaj tez: Jak odnieść sukces? Rady dla start-upowców na start
Kolejnym elementem, na który zwraca uwagę inwestor jest motywacja. - Motywacja niektórych jest kiepska. Na przykład słyszeli, że kumpel zarobił na bitcoinach i dlatego chcą spróbować powielić jego sukces. Inwestor wychwyci, że nie wychodzi to z serca – mówi Smektala.
Artykuł powstał podczas debaty „Możliwości wsparcia finansowego przez duży biznes i korporacje”, która odbyła się podczas European Start-up Days.


Słowa kluczowe
- Europejski Kongres Gospodarczy
- bValue
- Maciej Balsewicz
- AIP Seed Capital
- Mariusz Turski
- Ambasada Inspiracji
- Agnieszka Smektala
- European Start-Up Days
KOMENTARZE (1)