Kampania skierowana jest do e-sklepów oraz konsumentów. W ramach kampanii e-Izba zaplanowała następujące m.in. kampanię banerową pod hasłem “Jesteśmy za handlem internetowym w niedziele”.
- DlaHandlu.pl
- •21 mar 2017 17:48

W opublikowanym 21 marca stanowisku Rady Ministrów dotyczącym projektu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele - czytamy - "Projektowane przepisy powinny być tak przeredagowane, aby wprost i całkowicie wyłączały handel w internecie spod wprowadzanego zakazu”. Jest to stanowisko zbieżne ze stanowiskiem e-Izby, która aktywnie postuluje za całkowitym wyłączeniem e-handlu spod niniejszego zakazu, z uwagi na brak uzasadnienia dla objęcia takimi ograniczeniami e-sklepów.
Kolejnym krokiem e-Izby na drodze postulowania za wyłączeniem e-sklepów spod ograniczenia handlu w niedziele - jest kampania pod hasłem “Jesteśmy za handlem internetowym w niedziele”.
- Pragniemy podkreślić konieczność wspólnego działania na rzecz wyłączenia e-sklepów spod ograniczenia handlu w niedzielę. Musimy patrzeć w kategoriach zatrzymania polskiego biznesu w kraju. Zakaz handlu w niedziele będzie sprzyjał odpływowi przedsiębiorców za granicę na czym ucierpi zarówno biznes jak i Skarb Państwa. Skutki tego ograniczenia począwszy od spadku obrotów w e-sklepach, odpływu klientów do zagranicznych sklepów internetowych, redukcji zatrudnienia oraz wynagrodzeń dla pracowników przyczynią się do zahamowania dynamiki rozwoju polskiego e-commerce - podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.
Więcej przeczytasz tutaj.


KOMENTARZE (0)