Mastercard przekaże grant w wysokości 200 tys. dol. na cyfryzację małych i średnich firm w Polsce - poinformowała firma. Za pieniądze z grantu ma zostać zorganizowany program akceleracyjny, a także ogólnopolska kampania edukacyjna.

- Projekt pod nazwą "E-business vs. lockdown" zakłada m.in. stworzenie dedykowanych materiałów edukacyjnych, a także organizację eventów stacjonarnych i online.
- Materiały edukacyjne będą publikowane na specjalnie zaprojektowanej, ogólnodostępnej platformie internetowej oraz promowane przy wsparciu partnerów.
- Przedsiębiorcy będą też mogli wziąć udział w programie akceleracyjnym, dzięki czemu uzyskają bezpośredni dostęp do konsultantów i ekspertów w zakresie cyfrowej transformacji.
Jak podkreślił Mastercard, to pierwszy projekt tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej, realizowany dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth.
We współpracy z Fundacją Impact Mastercard zamierza wesprzeć przedsiębiorców, którzy szukają sposobów na wejście w obszar e-commerce, w obliczu osłabienia się tradycyjnego handlu w czasie pandemii.
Projekt pod nazwą "E-business vs. lockdown" zakłada m.in. stworzenie dedykowanych materiałów edukacyjnych, a także organizację eventów stacjonarnych i online. Materiały edukacyjne będą publikowane na specjalnie zaprojektowanej, ogólnodostępnej platformie internetowej oraz promowane przy wsparciu partnerów. Przedsiębiorcy będą też mogli wziąć udział w programie akceleracyjnym, dzięki czemu uzyskają bezpośredni dostęp do konsultantów i ekspertów w zakresie cyfrowej transformacji.
Mastercard pomoże #MŚP w cyfrowej transformacji. Wraz z Fundacją @ImpactCEE zrealizowany zostanie program akceleracyjny oraz kampania edukacyjna dla przedsiębiorców, którzy chcą unowocześnić swój biznes, rozwijając działalność w #ecommerce https://t.co/K3CEYpbqSk
— Mastercard Polska (@MastercardPL) September 24, 2020

KOMENTARZE (0)