PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

DHL stawia na rozszerzoną rzeczywistość

DHL jako jeden z pierwszych klientów na świecie, będzie używać okularów Google najnowszej generacji do pracy w magazynach i centrach dystrybucji. Inteligentne okulary to jeden z elementów wdrażanej w DHL strategii cyfryzacji.

  • Karolina Markowska
    KM
  • 26 cze 2019 14:05
DHL stawia na rozszerzoną rzeczywistość
Pilotażowo inteligentne okulary Google Glass zostały z powodzeniem wdrożone w DHL Supply Chain w 2015 roku (fot. mat. pras.)
REKLAMA

Wdrażanie inteligentnych okularów i urządzeń odbywa się w ramach strategii cyfryzacji, która obejmuje całą firmę DHL Supply Chain. Okulary Google Glass przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości mają zwiększyć dokładność, produktywność i wydajności procesu kompletacji. 

- Możliwość rozpoznawania obiektów jest dla nas szczególnie obiecująca w kontekście zastosowania przemysłowego. Z odpowiednim oprogramowaniem sczytywanie kodów kreskowych, odszukiwanie produktów i umieszczanie ich w stosownych przedziałach magazynowych nie jest już po prostu możliwe. W przyszłości inteligentne okulary będą również rozpoznawać skomplikowane obiekty. Oczekujemy, że doprowadzi to do dalszego zwiększania produktywności z korzyścią zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników - wyjaśnił Markus Voss, dyrektor operacyjny i dyrektor ds. informacji DHL Supply Chain.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pilotażowo inteligentne okulary zostały z powodzeniem wdrożone w DHL Supply Chain w 2015 roku. Obecnie są już standardowym wyposażeniem magazynów DHL. Technologia testowana była w Stanach Zjednoczonych, Europie i Wielkiej Brytanii.

- Zarówno okulary, jak i urządzenia do noszenia przy sobie, takie jak skanery pierścieniowe czy Smart Watches, są już wykorzystywane komercyjnie w wielu naszych magazynach. Choć urządzenia te są tylko częścią obejmującej całą firmę DHL Supply Chain strategii cyfryzacji, w ramach której wdrażane są roboty, drony, pojazdy autonomiczne oraz wiele innych technologii. Nasi pracownicy są doskonale przygotowani do szybkiego, a przede wszystkim, ergonomicznego przeprowadzania procesu kompletacji - tłumaczy Markus Voss.

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. DHL Supply Chain działa na polskim rynku od 2002 roku, zatrudniając ponad 3 500 osób.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: DHL stawia na rozszerzoną rzeczywistość

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA