DHL stawia na rozszerzoną rzeczywistość

DHL jako jeden z pierwszych klientów na świecie, będzie używać okularów Google najnowszej generacji do pracy w magazynach i centrach dystrybucji. Inteligentne okulary to jeden z elementów wdrażanej w DHL strategii cyfryzacji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

DHL stawia na rozszerzoną rzeczywistość

Wdrażanie inteligentnych okularów i urządzeń odbywa się w ramach strategii cyfryzacji, która obejmuje całą firmę DHL Supply Chain. Okulary Google Glass przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości mają zwiększyć dokładność, produktywność i wydajności procesu kompletacji. 

- Możliwość rozpoznawania obiektów jest dla nas szczególnie obiecująca w kontekście zastosowania przemysłowego. Z odpowiednim oprogramowaniem sczytywanie kodów kreskowych, odszukiwanie produktów i umieszczanie ich w stosownych przedziałach magazynowych nie jest już po prostu możliwe. W przyszłości inteligentne okulary będą również rozpoznawać skomplikowane obiekty. Oczekujemy, że doprowadzi to do dalszego zwiększania produktywności z korzyścią zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników - wyjaśnił Markus Voss, dyrektor operacyjny i dyrektor ds. informacji DHL Supply Chain.

Pilotażowo inteligentne okulary zostały z powodzeniem wdrożone w DHL Supply Chain w 2015 roku. Obecnie są już standardowym wyposażeniem magazynów DHL. Technologia testowana była w Stanach Zjednoczonych, Europie i Wielkiej Brytanii.

- Zarówno okulary, jak i urządzenia do noszenia przy sobie, takie jak skanery pierścieniowe czy Smart Watches, są już wykorzystywane komercyjnie w wielu naszych magazynach. Choć urządzenia te są tylko częścią obejmującej całą firmę DHL Supply Chain strategii cyfryzacji, w ramach której wdrażane są roboty, drony, pojazdy autonomiczne oraz wiele innych technologii. Nasi pracownicy są doskonale przygotowani do szybkiego, a przede wszystkim, ergonomicznego przeprowadzania procesu kompletacji - tłumaczy Markus Voss.

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. DHL Supply Chain działa na polskim rynku od 2002 roku, zatrudniając ponad 3 500 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.