PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Dayco przenosi do chmury zarządzanie czasem pracy

Dayco, międzynarodowy producent części samochodowych zautomatyzuje planowanie czasu pracy, weryfikację zgodności z lokalnymi regulacjami prawnymi oraz przygotowanie raportów o czasie pracy z poziomu przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych.

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 26 lip 2019 13:38
Dayco przenosi do chmury zarządzanie czasem pracy
W skali globalnej z rozwiązania korzystać będzie docelowo ponad 4 500 pracowników. (fot.shutterstock.com)
REKLAMA
  • Dayco zainwestował w platformę Kronos Workforce Management do zarządzania czasem pracy.
  • W skali globalnej z rozwiązania korzystać będzie docelowo ponad 4 500 pracowników w 22 krajach, w tym ponad 300 osób w Polsce.
  • Rozwiązanie pozwala menedżerom tworzyć grafiki, jednocześnie dopasowując je do potrzeb produkcyjnych firmy.

- Zarządzanie czasem pracy w spółce rozproszonej na kilku kontynentach to ogromne wyzwanie. Potrzebowaliśmy jednego wspólnego narzędzia, które nie tylko zoptymalizuje rozliczenie czasu pracy ale naszym priorytetem było również aby móc go dopasować do lokalnie obowiązujących przepisów prawnych wszystkich oddziałach naszej firmy - podkreśla Barbara Berek, dyrektor personalny z Dayco Poland.

Dzięki nowemu rozwiązaniu firma wprowadziła jednolitość obsługi i zarządzania pracownikami w skali globalnej - w Polsce, USA, Kanadzie i Meksyku. Menedżerowie mogą tworzyć grafiki, jednocześnie dopasowując je do potrzeb produkcyjnych firmy, a bieżący nadzór oraz przygotowanie zestawienia o czasie pracy do systemu czasowego są wykonywane automatycznie. Co więcej, dzięki samoobsłudze pracownicy i menedżerowie mają dostęp do platformy niezależnie od miejsca pracy z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego. Dodatkowo Dayco zdecydowało się wykorzystać czytniki kart zegarowych Kronos InTouch, które oprócz możliwości rejestracji wejść i wyjść dają możliwość skorzystania z podstawowej samoobsługi (kioski) w przypadku kiedy pracownik nie posiadałby swojego urządzenia mobilnego.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wdrożenie rozwiązania Kronos Workforce Management w Dayco to nasz pierwszy taki projekt w Polsce. Prace projektowe prowadziliśmy równolegle z Kronosem, który uruchamiał rozwiązanie w pozostałych krajach, a pierwsza wypłata wynagrodzeń dla pracowników w oparciu o nowe narzędzie została zrealizowana w czerwcu. Platforma nie tylko zwiększyła produktywność i zaangażowanie pracowników, ale także wsparła Dayco w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji biznesowych - podkreśla Wojciech Romanowicz, kierownik projektu ze strony Gavdi Polska.

Warto przypomnieć, że niedawno Gavdi odpowiadał za uruchomienie rozwiązania do zarządzania kadrami i płacami SAP Employee Central Payroll w Nexteer Automotive Poland. System obsługujący obszar kadr, płac i czasu pracy był pierwszym tego typu wdrożeniem w Polsce oraz 10. w Europie, w którym rozwiązaniem chmurowym został objęty także obszar płacowy.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dayco przenosi do chmury zarządzanie czasem pracy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.