Contact center w chmurze. Sprawdź ile można zaoszczędzić

- Są różne oblicza chmury, również takie, które łatwiej firmom zaakceptować i wdrożyć, ponieważ przynoszą natychmiastowe korzyści a jednocześnie odpowiadają na obawy CIO w zakresie bezpieczeństwa, dostępności i kontroli - mówi Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Contact center w chmurze. Sprawdź ile można zaoszczędzić

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.pl

wnp.pl

15 mar 2013 10:36


Jednym z takich rodzajów chmury jest szeroko rozumiana chmura telekomunikacyjna, z której firmy korzystają coraz chętniej.
- Widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniem UCaaS, ponieważ daje ono firmom elastyczność w skalowaniu rozwiązania w górę i w dół, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli i gwarantowanym poziomie SLA - mówi prezes Hołda.

Leszek Hołda zauważa również, że firmy, które posiadają własne Contact Center lub chcą je rozwijać od podstaw, są coraz bardziej zainteresowane ofertą CC w modelu cloud.

- To nie dziwi, bo Contact Center "w chmurze" daje przede wszystkim elastyczność operacyjną - przekonuje Leszek Hołda. - Według Forrester Research, zastosowanie takiego modelu daje ponad 40% oszczędności kosztów operacyjnych w ciągu pierwszych 5 lat używania systemu. Dzięki tej technologii, zmienia się model świadczenia usług, np. agenci CC mogą pracować zdalnie wykorzystując do pracy dedykowane połączenie internetowe z Contact Center.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.