Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety.

Sodexo od lat oferuje pracodawcom kompleksowe usługi motywacyjne, które wspierają pracodawców w budowaniu efektywnych i lojalnych zespołów pracowniczych. W tegorocznej, wielkanocnej kampanii porusza istotny, zwłaszcza przed świętami temat oszczędności, jakie generuje korzystanie z kuponów i kart podarunkowych.
Karty i kupony sprawdzają się jako wielkanocne podarunki dla pracowników nie tylko ze względu na zaspokajanie ich różnorodnych potrzeb poprzez możliwość samodzielnego wyboru ostatecznego podarunku. Ich dodatkowym atutem są oferowane przez Sodexo rabaty i promocje w najbardziej popularnych sieciach sklepów takich jak Biedronka, Zalando, YES, Go Sport, Cirlce K, Smyk i wielu innych.
Nowością w tegorocznej kampanii jest nowa karta podarunkowa dla dzieci, dzięki której pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą wybrać prezenty, które dadzą radość najmłodszym. Kartą Podarunkową dla Dzieci można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach.
Dodatkowo obdarowani kuponami i kartami Sodexo mogą skorzystać z PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, w którym znajdą wyjątkowe, limitowane oferty rabatowe na karty upominkowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.


KOMENTARZE (0)