PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ciech stawia na Cieszka

Ciech Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin oraz lider sprzedaży na rynku herbicydów, uruchomił na swojej stronie nowe narzędzie do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Chatbot całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji m.in. na temat produktów spółki oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

  • km
  • 19 paź 2021 12:34
Ciech stawia na Cieszka
Chatbot dostępny jest całodobowo przez siedem dni w tygodniu (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Ciech Sarzyna nowe rozwiązania marketingowo-informatyczne wprowadza od 2019 roku. Tym razem spółka uruchomiła inteligentnego chatbota „Cieszka”.

- Wprowadzając na stronie Ciech Sarzyna inteligentnego chatbota kierowaliśmy się strategią „customer first”. Zadaniem Cieszka jest zapewnienie klientom dostępu do eksperckiej wiedzy 24/7, także w niedziele i święta. To szczególnie istotne w czasach, kiedy decyzje muszą być podejmowane szybko, często przy użyciu smartfona. Chatbot to efektywny sposób, aby pomóc rolnikom dobrać i stosować produkty w zależności od ich potrzeb, także tych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju – wyjaśnia manager systemów i wsparcia sprzedaży w spółce Milan Malinowski.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

źródło: Ciech Sarzyna
źródło: Ciech Sarzyna

Wśród kluczowych funkcji „Cieszka” znajdują się m.in .odpowiadanie na pytania o aktualne promocje, współpracę sprzedażową oraz produkty – ich charakterystykę, dawkowanie oraz dostępność w sklepach – a także doradztwo w zakresie upraw, ochrony herbicydowej, fungicydowej i innych. Chatbot ułatwi też kontakt z przedstawicielem handlowym Grupy Ciech oraz ekspertami, tym samym znacząco usprawniając wymianę informacji. Rozwiązanie to z powodzeniem funkcjonuje w innych branżach, m.in. w sektorze farmaceutycznym. Za realizację projektu odpowiada firma Stanusch Technologies.

- Rozwój naszego biznesu zakłada digitalizację, usprawnianie procesów sprzedażowych oraz wyższą jakość kontaktu z klientami przy użyciu nowoczesnych technologii. Uruchomienie chatbota na stronie produktowej Ciechu Sarzyna ma zautomatyzować proces komunikacji oraz zapewnić naszym Klientom i Partnerom całodobowe wsparcie, siedem dni w tygodniu. Liczymy także, że nowy kanał obsługi, dzięki swojej prostocie i intuicyjności, pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – mówi prezes Ciechu Sarzyna Wojciech Babski.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ciech stawia na Cieszka

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.