PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Ciech stawia na Cieszka

  • km
  • 19 paź 2021 12:34

Ciech Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin oraz lider sprzedaży na rynku herbicydów, uruchomił na swojej stronie nowe narzędzie do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Chatbot całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji m.in. na temat produktów spółki oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

Ciech stawia na Cieszka
Chatbot dostępny jest całodobowo przez siedem dni w tygodniu (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Ciech Sarzyna nowe rozwiązania marketingowo-informatyczne wprowadza od 2019 roku. Tym razem spółka uruchomiła inteligentnego chatbota „Cieszka”.

- Wprowadzając na stronie Ciech Sarzyna inteligentnego chatbota kierowaliśmy się strategią „customer first”. Zadaniem Cieszka jest zapewnienie klientom dostępu do eksperckiej wiedzy 24/7, także w niedziele i święta. To szczególnie istotne w czasach, kiedy decyzje muszą być podejmowane szybko, często przy użyciu smartfona. Chatbot to efektywny sposób, aby pomóc rolnikom dobrać i stosować produkty w zależności od ich potrzeb, także tych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju – wyjaśnia manager systemów i wsparcia sprzedaży w spółce Milan Malinowski.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

źródło: Ciech Sarzyna
źródło: Ciech Sarzyna

Wśród kluczowych funkcji „Cieszka” znajdują się m.in .odpowiadanie na pytania o aktualne promocje, współpracę sprzedażową oraz produkty – ich charakterystykę, dawkowanie oraz dostępność w sklepach – a także doradztwo w zakresie upraw, ochrony herbicydowej, fungicydowej i innych. Chatbot ułatwi też kontakt z przedstawicielem handlowym Grupy Ciech oraz ekspertami, tym samym znacząco usprawniając wymianę informacji. Rozwiązanie to z powodzeniem funkcjonuje w innych branżach, m.in. w sektorze farmaceutycznym. Za realizację projektu odpowiada firma Stanusch Technologies.

- Rozwój naszego biznesu zakłada digitalizację, usprawnianie procesów sprzedażowych oraz wyższą jakość kontaktu z klientami przy użyciu nowoczesnych technologii. Uruchomienie chatbota na stronie produktowej Ciechu Sarzyna ma zautomatyzować proces komunikacji oraz zapewnić naszym Klientom i Partnerom całodobowe wsparcie, siedem dni w tygodniu. Liczymy także, że nowy kanał obsługi, dzięki swojej prostocie i intuicyjności, pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – mówi prezes Ciechu Sarzyna Wojciech Babski.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ciech stawia na Cieszka

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA