PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ci ludzie potrafią sprzedać wszystko

Jak wykorzystać influencerów do promocji marki? Jak docierać do grup docelowych? Jak marka osobista influencera może rzutować na wizerunek marki i na odwrót? To pytanie zadaje sobie coraz więcej firm stawiających na współpracę z influencerami. Zjawisko influencer marketingu zakorzeniło się bowiem na dobre w marketingowych realiach i według ekspertów będzie się wciąż dynamicznie rozwijać.

Ci ludzie potrafią sprzedać wszystko
Wiele osób kupuje produkty, bo polecają je influencerzy. Współpraca z nimi to dla firm duża szansa, ale i spore ryzyko (fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Najpopularniejsi polscy influencerzy są obserwowani przez kilka milionów osób. Dla firm, z którymi współpracują, to doskonały kanał dotarcia do klientów.
  • Nie wystarczy jednak jedynie być i promować, by skutecznie wypromować i sprzedać produkt.
  • Kluczowa w pracy influencera jest autentyczność - doszli do wniosku uczestnicy dyskusji "Influencer marketing", odbywającej się w ramach XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. 

Bartek Sibiga, założyciel i prezes DDOB.com (Daily Dose Of Beauty), przyznał, że firmy cały czas uczą się współpracy z influencerami.

- Ten rynek cały czas się profesjonalizuje i cały czas słyszymy o ekscesach, które się na nim pojawiają. Współpraca z influencerami jest dość specyficzna, bo zawsze jest w tym wszystkim człowiek. Nie da się tego zautomatyzować, a takie próby - poprzez różne aplikacje - nie sprawdziły się - powiedział Sibiga. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Praca influencerów wymaga uregulowania? "Wielu sytuacji nie da się przewidzieć"

Tym, czego nie udało się zagwarantować bez wykorzystania pierwiastka ludzkiego, była autentyczność. A w zasadzie jej brak. 

- Jeżeli influencer tracił autentyczność i zaczynał robić coś masowo, to to się nie sprawdzało i było nieefektywne - mówił założyciel DDOB.com.

Bartek Sibiga, założyciel i prezes DDOB.com (Daily Dose Of Beauty). Fot. PTWP
Bartek Sibiga, założyciel i prezes DDOB.com (Daily Dose Of Beauty). Fot. PTWP
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ci ludzie potrafią sprzedać wszystko

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.