PARTNER PORTALU partner portalu

Chcesz przyciągnąć i zatrzymać klienta? Myśl, jak twoja marka wygląda na urządzeniach mobilnych

Wyniki badań „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” mówią jasno. Dobra oferta marketingowa to ta, której nie da się przeoczyć. Dodatkowo podkreślają, że przestrzenią do skutecznego dialogu na linii marka-klient jest internet, co ważne, ten w wydaniu mobilnym. To ważna informacja dla marketingowców i projektantów. Muszą oni bowiem tak opracować strategię marki, by przyciągnąć tych, którzy korzystają głównie z urządzeń mobilnych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Chcesz przyciągnąć i zatrzymać klienta? Myśl, jak twoja marka wygląda na urządzeniach mobilnych

Jak wynika z raportu przygotowanego przez BIOSTAT, pole komunikacji marek z odbiorcami zapewnia przede wszystkim sieć. Mimo że świat wirtualny rządzi się swoimi prawami, potrzeby konsumentów pozostają niezmienne, a klienci pragną przede wszystkim wygody oraz jasnych przekazów.

- Już 59 proc. odbiorców potwierdza, że informacji o marce szuka przez swojego smartfona. Również za jego pomocą odbierane są przez nich oferty promocyjne. Planując działania marketingowe firmy, które chcą osiągnąć sukces, muszą o tym pamiętać i kampanie opierać przede wszystkim na technologiach mobilnych i stałej obecności w sieci – mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.

Zmiana przyzwyczajeń konsumentów stawia przed zespołami marketingowymi oraz projektantami stron internetowych nowe wyzwania. Witryny internetowe muszą być responsywne (dostosowujące się do wielkości ekranu, na jakim są wyświetlane). Ważne, by pamiętać, że odbiorca poświęca komunikatom tylko kilka chwil. Istotne jest, by przekaz był prosty, jasny, czytelny i atrakcyjny wizualnie.

Kluczem do sukcesu okazuje się być także spersonalizowana oferta. Rynek pokazuje, że nie chodzi o zwrócenie się do klienta po imieniu, a o podkreślenie ekskluzywności oferty. Odbiorcom zależy też na promocjach. Najważniejsze, aby zasady skorzystania z takich ofert były jasne i pozbawione tzw. ukrytych haczyków. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.