PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Chcesz przyciągnąć i zatrzymać klienta? Myśl, jak twoja marka wygląda na urządzeniach mobilnych

  • Karolina Markowska
    KM
  • 23 paź 2019 10:48

Wyniki badań „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” mówią jasno. Dobra oferta marketingowa to ta, której nie da się przeoczyć. Dodatkowo podkreślają, że przestrzenią do skutecznego dialogu na linii marka-klient jest internet, co ważne, ten w wydaniu mobilnym. To ważna informacja dla marketingowców i projektantów. Muszą oni bowiem tak opracować strategię marki, by przyciągnąć tych, którzy korzystają głównie z urządzeń mobilnych.

Chcesz przyciągnąć i zatrzymać klienta? Myśl, jak twoja marka wygląda na urządzeniach mobilnych
Jak wynika z raportu przygotowanego przez BIOSTAT, pole komunikacji marek z odbiorcami zapewnia przede wszystkim sieć (fot. Pixabay)
REKLAMA

Jak wynika z raportu przygotowanego przez BIOSTAT, pole komunikacji marek z odbiorcami zapewnia przede wszystkim sieć. Mimo że świat wirtualny rządzi się swoimi prawami, potrzeby konsumentów pozostają niezmienne, a klienci pragną przede wszystkim wygody oraz jasnych przekazów.

- Już 59 proc. odbiorców potwierdza, że informacji o marce szuka przez swojego smartfona. Również za jego pomocą odbierane są przez nich oferty promocyjne. Planując działania marketingowe firmy, które chcą osiągnąć sukces, muszą o tym pamiętać i kampanie opierać przede wszystkim na technologiach mobilnych i stałej obecności w sieci – mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zmiana przyzwyczajeń konsumentów stawia przed zespołami marketingowymi oraz projektantami stron internetowych nowe wyzwania. Witryny internetowe muszą być responsywne (dostosowujące się do wielkości ekranu, na jakim są wyświetlane). Ważne, by pamiętać, że odbiorca poświęca komunikatom tylko kilka chwil. Istotne jest, by przekaz był prosty, jasny, czytelny i atrakcyjny wizualnie.

Kluczem do sukcesu okazuje się być także spersonalizowana oferta. Rynek pokazuje, że nie chodzi o zwrócenie się do klienta po imieniu, a o podkreślenie ekskluzywności oferty. Odbiorcom zależy też na promocjach. Najważniejsze, aby zasady skorzystania z takich ofert były jasne i pozbawione tzw. ukrytych haczyków. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Chcesz przyciągnąć i zatrzymać klienta? Myśl, jak twoja marka wygląda na urządzeniach mobilnych

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA